Hej Jens.
Vi havde en snak på en gammel tråd om at V10 røg af nettet og jeg skulle tjekke hvad der skete når det skete.
Bedre sent end aldrig. 7/9 røg den af nettet sidste log fra kl 20.07 og nu skal jeg ned og genstarte styring for at få den på igen. Den skriver N/A i ip adr ..
Jeg har prøvet at bare tage lan stk ud/i men det hjælper ikke.
Nu prøver jeg en genstart og håber det hjælper for jeg har et problem med låsen på det lille overdrager kabel fra netstik på print til det udvendige . Den er knækket og er det det skal jeg til at skille styring
Opdatering : Har lige genstartet off/ vent 5 sek /on. Hmmmmm stoppet temp opnået komp rens.... Nej nej... kør nu videre du kan se lysssssssssss og temp er kun 68,9 gr .. Burde kunne klare 65 +15 ... Men nu træk den ip 192.168.1.10 så ok igen..
Reset netværkskort knapppp tak :-)
Sikkert andre der har samme oplevelse derfor åben tråd.
Desuden nu vi er ved .41 så har jeg flere gange oplevet at den skriver "stop temp opnået" selv om den er 5-10 gr uder de 80 den burde kunne kører op til . Fejl i .41 eller ??
Hej Lamborg
Ok, den skulle altså lave lidt dhcp autorenew, hvis den mister ip'en. Men jo der er da en decideret renew function inde bagved, selv mit apple tv derhjemme har sådan en knap, så vi kan da overveje det. Vi har skiftet standard ip adressen i version 10.044, den stod til 192.168.1.1 inden den fik svar fra DHCP serveren, det kan måske konflikte med din gateway som jeg går stærkt ud fra hedder 192.168.1.1 Tror ikke det har noget med det at gøre dog.
Vedr. da du genstartede styringen. Dit kedel setpunkt er 65 grader, kedlen er 68,9 grader, derfor går styringen i stop. Det er først når fyret er i drift den arbejder sig op til de 80 før den går i stop. Så falder den til din difference på 5 under 65 = 60 og går igang igen osv.
Dit sidste spørgsmål har jeg sendt videre til den anden Jens.
Mvh. Jens