Forfatter Emne: Tak Jens !!!!!!!!!!!!!!!!!  (Læst 2530 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lamborg

• Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Respekt optjent: +33/-6
  • Fyrmester lamborghus
Tak Jens !!!!!!!!!!!!!!!!!
« Dato: Sep 19, 2013, 15:24 »
"message from the dark side there is" siger telefonen så kl 10 i formiddag... Nå hvad fanden er nu det jeg har travlt...
 alarm fra fyret " Brændsels mangel " den var ny :-) .... Hvad f...... har hun glemt at fylde piller på ?? Ups jeg er jo hjemme så det er jo mit job !!!!! ... Nå men her startede så en historie om en del gevordeligheder med at opdatere til 10.045 hvor bla cloud pure nægtede at hæve min minimun til 3,0kw og for at hævne sig slettede alle tal under den xterne snegl og måtte have pryl og trusler (måtte selv skrive alle tal ind til sidst :-) inden den makkede ret,men nu kører det :-)..
Men tilbage til overskriften...
Tak Jens , for at undlade det lille "fæ" efter beskeden :-) Ved det ville have kløet i mine fingere ikke at tilføje .. Så det har krævet viljestyrke :-) Men dejligt at man kan se hvad problemet er når besked kommer.. (rimeligt tit hos mig :-)
MVH
Claus som ikke gider rette slåfejl.
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank.
V10 cloud lamborg (1676) opgraderet til V13
Lenovo 6.0.1
577kvm festlokaler og bolig + 80kvm kælder.
Årligt 12-13 kilokilo RW piller
http://www.stokercloud.dk/dev/lamborg.html

Offline Zarge

• Guru
  • Respekt optjent: +3/-0
Sv: Tak Jens !!!!!!!!!!!!!!!!!
« Svar #1 Dato: Sep 21, 2013, 08:17 »
Tja... Hos de fleste af os andre er det vist minimums effekten der er for lav i stedet... Så ved jeg sgu ikke hvor forklarende jeg syntes fejl meldingen er... ;-)

Offline Lamborg

• Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Respekt optjent: +33/-6
  • Fyrmester lamborghus
Sv: Tak Jens !!!!!!!!!!!!!!!!!
« Svar #2 Dato: Sep 21, 2013, 09:00 »
jamen når får du har fyret stillet ordentligt ind så får du ikke fejl pga min. effekt men pga du har glemt piller... det er dejligt når man ikke er hjemme og alarmen kommer at man ikke skal spekulere på hvad der er galt men ved det med det samme.
Det var også bare ment så en stor ros til jens og Jens der hele tiden tænker forbedringer og udvikler istedet for bare at læne sig tilbage og lave lidt lappe løsninger hist og her ... :-)
MVH
Claus som ikke gider rette slåfejl.
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank.
V10 cloud lamborg (1676) opgraderet til V13
Lenovo 6.0.1
577kvm festlokaler og bolig + 80kvm kælder.
Årligt 12-13 kilokilo RW piller
http://www.stokercloud.dk/dev/lamborg.html