Forfatter Emne: Metalbolte, glasskår, svejsepind og sten i Hjaltelin Agro træpiller  (Læst 6960 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Claus Kipp

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 1
  • Respekt optjent: +0/-0
Jeg har fået mit Baxi Multiheat 1,5 repareret for 11.000 efter en blokerende bolt som var i mine indblæste træpiller fra firma Hjaltelin Agro i Kolding - De leverer til mange forhandlere derfor kunne jeg godt lide at vide om andre har oplevet deres HELT afvisende holdning ved reklamationer.
Jeg har fået de sidste 14 gange a 6 tons fra dem og ingen andre i en periode på 10 år - så der er ingen tvivl om at alle de metaldele og skrammel er fra dem.
De har hentet/købt resten tilbage og jeg har fået besked om der INTET er galt med pillerne - nej men det er også mere de andre ting jeg er utilfreds med ;-)
Hvad ville du gøre ?




Offline Bjarne Larsen

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 952
  • Respekt optjent: +24/-0
Ja der er set mange mærkelige ting i træpiller , det kunne være rart hvis der en dag dukkede nogle tusindekroner eller guldmønter op  ^-^ , det bedste du kan gøre er nok og skrive på de forskellige forum hvad du har fundet og hvad der er sket , sørgeligt nok skal der gerne noget mediedækning til før der sker noget  :(
« Senest Redigeret: Mar 01, 2014, 02:36 af Bjarne Larsen »
10 kw Scotte / Black Star kedel V7 043
110 l Metro therm combibeholder
VVB priotering
http://pillefyr.nordjysk-bioenergi.dk/dev/showmain.php?mac=bjarnelarsen

Mere rygvind på cykelstierne