Tak Michael det var det jeg gerne ville høre.
Jeg modtog for ca. et år siden et fladkabel uden yderlig info jeg ringe til Nordjydsk elektronik( er dem der producere V10) og talte med Jens som fortalte at når denne var monteret ville problemerne være løst, dette gjorde jeg selvfølgelig men det hjalp ikke, kontaktede ham igen og han mente jeg skulle have byttet styringen......men intet skete jeg har sendt mail til både NBE og Nordjydsk Elektronik ingen svare så jeg er lidt på den, problemet er jeg har købt den direkte ved NBE under åbenhus så har ingen andre steder at gå hen
[quote author=MHES link=topic=4883.msg39913#msg39913 date=139188
Jeg tror ikke at hverken "power up watchdog" eller mistet IP-adresse er relateret til software v10.0468
...jeg tror mere at det er hardware relateret og endda højst sandsynligt temperaturafhængigt.
Jeg ved at NBE har brugt (og sikkert stadig bruger) mange resurser på at finde årsagen og løse problemet.
Jeg havde selv problemer med mistet IP-adresse på mit første v10-bundprint, men efter at jeg fik det skiftet har jeg ikke haft problemer, hverken med v10.0468 eller andre versioner.
For lang tid siden havde jeg problemer med "power up watchdog" men det var i en beta-version af v10-softwaren som aldrig har været ude i "offentligheden".
Hilsen
Michael
Hej Har du hørt at opdatering skulle hjælpe på power up watchdog ? jeg har 468 og haft meget BØVL med det op til 20 gange om dagen .....men nu ser det ud som lidt højre temperatur har hjulpet......men 468 er total håbløs ang. IP adresser min smider den hele tiden og det er træls ......det der er rigtigt træls er at NBE ikke magter at svare på mail 
[/quote]