Forfatter Emne: Akut søndagshjælp søges  (Læst 11155 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MartinPedersen

• Gæst
Sv: Akut søndagshjælp søges
« Svar #15 Dato: Feb 23, 2014, 15:19 »
Ja, selv når jeg måler på udgangen til sneglen er der ikke noget strøm når jeg forsøger at køre med den manuelt

Går ud fra målt direkte på udgangen i styringen? Hm, ja det lugter godt nok lidt :-/ Øv også

Offline ClausD

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +3/-1
« Svar #16 Dato: Feb 23, 2014, 15:27 »
TAK Martin

Du fik mig lige til at tjekke en ekstra gang om alle klemskruer var spændt og minsandten om ikke lige nøjagtig den ene til sneglen var løs, så nu håber jeg sku jeg får gang i den (en søndag fattigere) - og så er der vidst dømt nye briller
M.v.h.

Claus
Black Star 20 - 16 kw. V.7.0468 + 3-vejs VVB prioritering.
http://stokercloud.dk/dev/cmd.html

MartinPedersen

• Gæst
« Svar #17 Dato: Feb 23, 2014, 15:35 »
:) Velbekomme... lad os håbe det bare var det.

Offline ClausD

• Top of the pop
« Svar #18 Dato: Feb 23, 2014, 15:45 »
Den kører nu -  ;D ;D ;D - Så til mig selv - Husk at Alle klemskruer skal spændes, også efter man har haft det hele afmonteret
M.v.h.

Claus

MartinPedersen

• Gæst
« Svar #19 Dato: Feb 23, 2014, 15:49 »
Den kører nu -  ;D ;D ;D - Så til mig selv - Husk at Alle klemskruer skal spændes, også efter man har haft det hele afmonteret

Super :) Ellers, endetyller er rigtig gode til at forhindre den slags problemer.. men.. det er nok lidt i OCD kategorien at sætte sådan noget på.

Offline ClausD

• Top of the pop
« Svar #20 Dato: Feb 24, 2014, 12:39 »
Ja, så kører det jo igen, men der er en ting der undrer mig. Efter at jeg re-satte det hele, forsvandt mine forbrugsgrafer på Stoker Cloud, hvordan kan det være? Mine driftsgrafer kan jeg stadig se 48 timer bagud, altså også før jeg re-satte????
M.v.h.

Claus

MartinPedersen

• Gæst
« Svar #21 Dato: Feb 24, 2014, 12:41 »
Ja, så kører det jo igen, men der er en ting der undrer mig. Efter at jeg re-satte det hele, forsvandt mine forbrugsgrafer på Stoker Cloud, hvordan kan det være? Mine driftsgrafer kan jeg stadig se 48 timer bagud, altså også før jeg re-satte????

Stokercloud afspejler det der er i din styring.. og du har ikke 48 timer i styringen endnu :)

Offline Hjemme teori

• Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Respekt optjent: +76/-5
« Svar #22 Dato: Feb 24, 2014, 15:41 »

Stokercloud afspejler det der er i din styring.. og du har ikke 48 timer i styringen endnu :)
Jeg mener at:

Driftsgraferne opdateres løbende og derfor kan du se 48 timer bagud (undtagen den periode du var nede, her burde der være en lige streg mellem punkterne).

Forbrugsgraferne mener jeg (som Martin skriver) kommer fra styringen og tror jeg opdateres alt efter behov. Altså forskelligt alt efter om det er timer, dage, måneder eller årsgraferne.
- Mvh Sophus

16kW scotte - V7, 200L VVB, Atmos DC 25GD , 1800L buffer,  solvarme 4,8 m2, 154m2 beboelse
årsforbrug 5 tons brænde/piller, Solceller 5100WP øst/vest vendt

MartinPedersen

• Gæst
« Svar #23 Dato: Feb 24, 2014, 15:43 »
Jeg udtrykker det lidt mere klart. Styringen's forbrugsgraf bliver uploadet direkte til Stokercloud.... så det du ser på Stokercloud vil altid være det styringen viser, hvis du klikker ind på dens forbrugsgraf :)