Interface > Online systemer

Tidsforskydning

(1/4) > >>

Leif P:
Der er i øjeblikket en tidsforskydning på stokercloud på en time. Vil i ikke godt få dette korrigeret.

MHES:
Hej Leif,

Jeg kan ikke se nogen tidsforskydning, hverken på min egen StokerCloud eller på din.
Tiden på forsiden passer, tiden i kurverne passer og tiden i forbrugssøjler passer, hvor er det lige at du ser forskellen ?

Hilsen
Michael


--- Citat fra: Leif P efter Apr 05, 2014, 17:50 ---Der er i øjeblikket en tidsforskydning på stokercloud på en time. Vil i ikke godt få dette korrigeret.

--- Afslutning på citat ---

Leif P:
Hej Michael

Hvis jeg peger på graferne på min, og flere andre viser den en time længere fremme end urene viser på PC, Cloud og på styring.
Det har den ikke gjort før ???

--- Citat fra: MHES efter Apr 05, 2014, 19:49 ---Hej Leif,

Jeg kan ikke se nogen tidsforskydning, hverken på min egen StokerCloud eller på din.
Tiden på forsiden passer, tiden i kurverne passer og tiden i forbrugssøjler passer, hvor er det lige at du ser forskellen ?

Hilsen
Michael


--- Citat fra: Leif P efter Apr 05, 2014, 17:50 ---Der er i øjeblikket en tidsforskydning på stokercloud på en time. Vil i ikke godt få dette korrigeret.

--- Afslutning på citat ---

--- Afslutning på citat ---

BoinkUser:

--- Citat fra: Leif P efter Apr 05, 2014, 19:57 ---Hej Michael

Hvis jeg peger på graferne på min, og flere andre viser den en time længere fremme end urene viser på PC, Cloud og på styring.
Det har den ikke gjort før ???

--- Afslutning på citat ---

Hej Leif

Jeg kan ikke genskabe det her. Heller ikke på dine grafer.

Prøv at gå ind på siden med grafer og tryk ctrl+F5, alternativt prøv at slette din browsercache. Det burde under ingen omstændigheder være nødvendigt, men du ser jo hvad du ser, så det tyder på din browser husker en side den ikke burde huske. Det er det eneste jeg kan forklare det med, ud fra det du skriver.

Mvh. Jens

Leif P:
Hej Jens
Gik ind på graferne og trykkede crtrl F5 og det var derefter som det skulle :D
Kan du give mig en forklaring på hvad der er gået galt ???

--- Citat fra: BoinkUser efter Apr 05, 2014, 20:04 ---
--- Citat fra: Leif P efter Apr 05, 2014, 19:57 ---Hej Michael

Hvis jeg peger på graferne på min, og flere andre viser den en time længere fremme end urene viser på PC, Cloud og på styring.
Det har den ikke gjort før ???

--- Afslutning på citat ---

Hej Leif

Jeg kan ikke genskabe det her. Heller ikke på dine grafer.

Prøv at gå ind på siden med grafer og tryk ctrl+F5, alternativt prøv at slette din browsercache. Det burde under ingen omstændigheder være nødvendigt, men du ser jo hvad du ser, så det tyder på din browser husker en side den ikke burde huske. Det er det eneste jeg kan forklare det med, ud fra det du skriver.

Mvh. Jens

--- Afslutning på citat ---

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version