Hej,
Mit HFI relæ slog fra torsdag morgen og efter at have skilt al strøm af i garagen fandt jeg ud af at det var fyret. Skulle måske bare have trukket stikket på alt inden jeg skilte det ad, men det er nemt at være klog bagefter

Her er hvad jeg har fundet ud af indtil videre:
- Når jeg piller jorden fra i stikket til fyret er der ingenting.
- Jeg har haft ALT pillet fra i styringen, uden at det hjælper. Dvs. pumpe, eltænder, temp målere og overkogning.
- Når jeg putter min computer i stikket ved fyret sker der intet. Den har også jordstik. Nu svømmer jeg ikke ligefrem i hardware med jordstik, men det burde vil ikke gøre nogen forskel om det er en computer eller alt muligt at andet. Bare der er jord på?
- I starten hvor jeg havde mit fyr, fik jeg sommetider nogle ordentlige rap over nallerne, men det er gået i sig selv.
Det startede morgenen efter der havde regnet ret voldsomt her i Nordjylland, men jeg har været alt efter og der er ikke vand i installationer i min garage. Der var et enkelt hul i taget som tog en smule vand ind, men ikke i nærheden af installationer, og det er ikke rendt i den retning.
Jeg har haft installatøren af fyret på besøg i 5 timer, og de har krydstjekket alt uden at kunne finde fejlen. Vi arbejder videre mandag, men det kunne være at en her i forum har haft samme problem.
Jeg har en version 10 styring. Hele skidtet blev installeret sidste år.
Nogen som kan hjælpe?
De bedste hilsner
Jeppe