Jeg har lige skiftet fra 8 til 6mm i håb om at få en mere ens fremføring (8mm variere for meget i længden)
Forbruget i systemet passer inden for 5kg på 200kg opfyldning, testet af flere gange.
Det har kørt i en måned vel, skiftet og kørt 200kg igennem, som jeg vist også skrev.
Super, det er nok bare mig der forstår dig forkert, men da jeg ikke har set anlægget, må jeg jo bruge dine ord til at vurdere efter. Nå, vi må videre

Når pilleafvejningen er så perfekt som hos dig og du mener at der bruges for mange piller så er der kun 3 ting at kigge på.
1. De nye piller er virkelig dårlige og indeholder for lidt energi.
2. Fyret er meget dårlig justeret.
3. Der mangler isolering i huset.
Nu ved jeg jo ikke hvad du forventer at skulle have brugt af piller på en nat hvor du har brugt 10kg, men siger vi 7kg så skal det virkelig være dårlige piller inden vi kan give dem skylden, ligeledes skal fyret være justeret helt galt inden at der skulle forsvinde 30% energi op i skorstenen.
Der er også svært at give isoleringen skylden, for som du selv er inde på så temperaturen ikke ændret sig meget de sidste 14 dage, og faktisk er vores pilleforbrug faldet sidste uge set i forhold til forrige uge.
Årsaget til at jeg så gætter på at tallet i styringen er forkert, er at der er mange tråde om stor fejlvisning i styringen i forhold til det faktiske forbrug, og både 30-40-50% er set.