Hej,
Nu ved jeg ikke lige hvor du har det fra at jeg ikke er helt uvildig ?
...jeg har absolut intet med NBE at gøre !!
Jeg er godt tilfreds med deres produkt, ligesom så mange andre, men det er så også det !
Af samme årsag kan jeg heller ikke "hænges op på noget"

Jeg har ingen ide om hvordan man får nogen fra NBE ud at måle på din kedel, og jeg er faktisk ikke sikker på at det er en mulighed.
I udgangspunktet har du jo ikke handlet med NBE, men med en forhandler, så hvis du skal have support må du kontakte ham.
Nu tror jeg så heller ikke at der er noget galt med din kedel, jeg fik faktisk aldrig min iltstyring til at fungere på min BS1016

Hvis du læser ældre indlæg fra mig vil jdu også se at jeg aldrig har anbefalet iltstyring til små BS-anlæg

Hilsen
Michael
hej mhes.
du har godt nok givet mig noget at tænke over/lidt bange
ved godt at du ikke er helt uvildig, men vi kan vel godt snakke om tingene alligevel.
hvis nu at fyret ikke vil køre ordentlig uden iltstyring (læs så er det nok utæt et sted) kan man så få michael ud og måle på det.hvis det er så utæt som du siger /siger det måske kan være (læs du skal ikke hænges op på nogen udsagn, din og andres hjælp er super)
1. hvordan gør man rent praktisk for at få en fra NBE ud og måle. hvis det nu er så piv utæt er det en garanti hvis det er nogle snore/eller ligende skal jeg selv betale.
det år jeg har haft det har det kørt fantastisk, det skal det igen.