Hej Frandsen!
Jeg har haft Woody gennem de sidste 10 år. Jeg har også et stort hus på 380 kvm, Hvoraf jeg dog kun varmer op svarende til ca. 200 kvm. Jeg har fornylig skiftet mit brænderprint ud og fået den nye version 10 styring.
Jeg har gennem alle årene fået en god hjælp fra NBE eller Hedestoker, når det en sjælden gang har været nødvendigt. Man kan meget let skifte sliddele, og i øvrigt er det ikke ret tit nødvendigt. Man kan se alle mulige parametre fra sin PC,er, såvel lokalt på sin router, som på internettet, ja endog rette på fyrets indstillinger herfra. Cirkulationspumpen kan kobles til, så den kører ved lavere temperaturer under opstart og slukning. og mm. Kompressorrens kan undværes i første omgang, Man kan nøjes med engang om dagen eller hver tredje dag skrabe risten (herden på brænderen) og købe kompressorens i en senere omgang! Hvis det lyder som om jeg er økonomisk afhængig af NBE, må jeg bestemt afvise dette.
Køb du roligt en Woody brænder. Jeg har selv en star 20 kedel, som jeg er glad for, men der er jo kommet en mere moderne, der vist kan noget med askekompression og hvad ved jeg? Du er velkommen til at kontakte mig
Ole Hansen, Stevelt