Forfatter Emne: thermorossi compact 18  (Læst 6653 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline benny

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 135
  • Respekt optjent: +2/-0
thermorossi compact 18
« Dato: Apr 12, 2015, 19:09 »
hej
er der nogen her der har et magen til, mine forældre købte desværre sådan et for et par år siden (plads mangel), der er squ ikke meget andet end bøvl med det..
det er skiftet 3 gange (komplet fyr) pga. de ikke kan finde fejlen når de går i stykker, desværre tager det gerne en måned fra første henvendelse til der sker noget(første gang i 20graders frost), i december 2014 gik tænder kaput, en ny blev monteret efter 8 dage(hurtigt) nu i dag er den gal igen, fyret klikker bare fra et eller andet..  >:(

kender i evt en god forhandler/vvsér (Sønderjylland) der kan noget med den type fyr, ham de købte af er det største fjols jeg nogensinde har mødt, står og nedgør alle andre og deres produkter, men kan så ikke selv noget som helst...

tager så kontakt til importøren i morgen og hører dem om de snart tager det tilbage eller vil gøre noget v de problemer..

mit scotte har kørt i 10 år uden problemer og kostede 1/3del, så ikke altid dyrt er lig kvalitet.. ;)

Scotte 16kw på dor 16 kedel. 4.99 v styring

Offline benny

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 135
  • Respekt optjent: +2/-0
Sv: thermorossi compact 18
« Svar #1 Dato: Apr 13, 2015, 15:26 »
tja så kører det igen det var så et print, men nu er der så kommet ny importør og det er så skovlen de købte af...  :(
Scotte 16kw på dor 16 kedel. 4.99 v styring