Ok, det gør det lidt lettere at hjælpe når man ved hvad det er du ikke forstår

Iltstyringen korrigerer (justerer) på blæseren straks for at få korrekt ilt%, men samtidig korrigerer (justerer) den også pillemængden sådan at en "generel justeringsfejl" undgås i fremtiden.
Hvor meget iltstyringen har justeret kan læses i tallene "Korr. brændsel lav", " Korr. brændsel midt" og "Korr. brændsel høj" forneden til højre i skærmbilledet "Regulerings information", som du kommer til ved at trykke pil til højre to gange fra hovedbilledet.
Iltstyringen har en maksimal grænse for hvor meget den må korrigere i de enkelte intervaller, og hvis den grænse overskrides får su den meddelelse som du har.
Det betyder
Iltstyringen har justeret maksimalt i lavlast, uden at det er nok, så der må være noget galt med indstillingerne.
Da iltstyringen blot forsøger at opnå den ønskede ilt% som er indstillet, med de parametre for "Ønsket ilt%", "Blæserhastighed" og "Snegldosering" kan fejlen ligge i et hvilket som helst af dem.
Derfor er fremgangsmåden at foretage afvejning af sneglen og indtaste det, sikre sig at autoberegning er "TIL" og at tallene for "Ønsket ilt%" er korrekt indtastet samt at sikre sig at ilt-sonden er korrekt kalibreret.
Justering af ønsket ilt% foregår i menu 5. O2 Styring, og paraletrene hedder "Ønsket O2% ved 10% effekt", "Ønsket O2% ved 50% effekt" og "Ønsket O2% ved 100% effekt".
Herefter justeres blæserhastigheden med iltstyringen sat til
"VIS", i henholdsvis 10% drift, 50% drift og 100% drift, sådan at ilt% rammes nogenlunde.
Justering af blæserhastigheden justeres i menu 8. Blæser, og parametrene hedder "Hastighed ved 10% effekt", "Hastighed ved 50% effekt" og "Hastighed ved 100% effekt".
Herefter sættes iltstyring til "JA".
Nu kan det så ske at iltstyringen kommer med den meddelelse du oplever, og så er det mest sandsynlige at snegldoseringen er forkert justeret eller dernæst at blæsertallet er forkert justeret, hvis ellers ovenstående er udført korrekt.
Du har foretaget en ny afvejning, altså må det være på plads så konklusionen er at det er blæsertallet.
Så kikker du på "Korr. brændsel lav" og hvis det er under 100% så skal du øge "Hastighed ved 10% effekt" i menu 8. Blæser og hvis det er over 100% skal du reducere "Hastighed ved 10% effekt".
Hilsen
Michael
Det var jeg godt klar over, men det var mere dette....
Jeg er med på at justere på "Hastighed ved 10% drift" (har jeg prøvet lidt uden held)...
Her bliver jeg lidt lost:
"Hvis iltstyringen lav er under 100% skal du øge "Hastighed ved 10% drift, mens du skal reducere den hvis iltstyring lav er over 100%.
Det kræver selvfølgelig at iltstyringstallet (ilt%) ved lavlast er korrekt indtastet."
Ok, nu ved jeg jo ikke lige hvor du røg af 
...men lad mig gætte...
Jeg troede at du havde røgsuger på anlægget fordi du skrev hvilke værdier røgsuger stod til i din styring.
Men du har øjensynligt ikke røgsuger på dit anlæg, det er nemlig en suger der sidder på toppen af skorstenen, og som bruges hvis man kan have for lidt skorstenstræk.
Når man ikke har røgsuger, er det kun de tre parametre " Hastighed ved xx% drift" der skal justeres på.
Er du så med igen ?
...ellers vil det hjælpe gevaldigt hvis du skriver hvad det er du ikke er med på 
Hilsen
Michael
Ok, der snød du mig 
...fordi du skrev værdierne for røgsuger 
Når du ikke har en røgsuger, så er det ligetil 
Når du har "problemer" med iltstyring lavlast, skal du justere på "Hastighed ved 10% drift".
Hvis iltstyringen lav er under 100% skal du øge "Hastighed ved 10% drift, mens du skal reducere den hvis iltstyring lav er over 100%.
Det kræver selvfølgelig at iltstyringstallet (ilt%) ved lavlast er korrekt indtastet.
Hilsen
Michael
Jeg har ingen røgsuger med mindre den er inde i RTB'en 
Øh, der tabte du mig desværre...