Forfatter Emne: Askerens - i tvivl om det virker!  (Læst 10415 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline scottedor

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 738
  • Respekt optjent: +28/-4
Sv: Askerens - i tvivl om det virker!
« Svar #15 Dato: Sep 26, 2015, 18:18 »
hej når man skal ud og se på pillefyr ser man scotte med bs 16 med semirens først når man har fået det leveret kan man i manualense hvordan man piller lortet ud og smider det ad helvede til selv om det kun er godkendt med (dimsen i) mvh erik
Scotte 16 v.4,99 på Dor 24 kedel med kedelshunt 110 l Metro med termostat

Offline kivi

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 352
  • Respekt optjent: +6/-0
Sv: Askerens - i tvivl om det virker!
« Svar #16 Dato: Sep 26, 2015, 18:27 »
Der står ikke noget om det i min manual og som scottedor skriver, så læser man jo ikke manualen til et produkt før man har købt det!

NBE har nok oprindeligt troet det kunne hjælpe med rensning, men er blevet klogere, hvilket jo altid er godt :)

Men fred være med det nu, nu kender vi alle det rigtige formål med semirens/retarderen.

Bare man ikke bliver ved med at reklamere for at fyret har semirens.
Mvh
Ole
BlackStar 1016, 16 kW, V6.76, 160+54 m2,  kompressorrens, 300L VVB med solfanger, Pellmon på Raspberry pi

Offline scottedor

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 738
  • Respekt optjent: +28/-4
Sv: Askerens - i tvivl om det virker!
« Svar #17 Dato: Sep 26, 2015, 22:36 »
Der står ikke noget om det i min manual og som scottedor skriver, så læser man jo ikke manualen til et produkt før man har købt det!

NBE har nok oprindeligt troet det kunne hjælpe med rensning, men er blevet klogere, hvilket jo altid er godt :)

Men fred være med det nu, nu kender vi alle det rigtige formål med semirens/retarderen.

Bare man ikke bliver ved med at reklamere for at fyret har semirens.
nej det er først i v6.80der står noget om det jeg har nogle 6.76 kørende og der omtaler man slet ikke semirens
Scotte 16 v.4,99 på Dor 24 kedel med kedelshunt 110 l Metro med termostat