Med risiko for frit fald til begge sider (læs, at stikke hånden i en hvepserede, for jeg ved snart ikke hvilken gang)

Vil jeg ikke mene at fuld hammer på cirkulationspumpen til rumvarme, vil koste flere træpiller, men det vil nok koste lidt ekstra strøm. Det skulle også forstås som midlertidigt, dels for at se om der kommer hurtigere varme på og få presset evt. luft op til de forskellige udluftningsventiler.
Pumpen der skal havde ur styring på må vel være den der cirkulerer det varme brugsvand i VVB sådan at man kan styre hvornår der skal være "hurtig" varmt brugsvand i hanen. Men ur eller ikke ur så virker konstruktionen jo vist stadigvæk ikke efter hensigten.
PS.
Måske kunne det i alle tilfældes skyld være en god ide at gøre VVS-manden (nu den 4 i rækken) opmærksom på det skrevne i denne her meget lange tråd, inden vedkommende går i gang med opgaven. Det er i hvert fald god godnat læsning.

PPS.
Mht. at isolerer alle rør i fyrrummet, så skal man vel nødvendigvis ikke, men man kan. Selv har jeg valgt ikke at isolerer rørene i mit fyrrum, fordi jeg gerne vil havde at der er lidt lunt om vinteren. Faktisk påtænker jeg at monterer en lille radiator på returen i fyrrummet.