Hej med jer
Så har jeg problemer igen..

Efter jeg har fået sat en ny styring på, har jeg ikke kunnet få ordentlig varme på kedlen ligger på 40-45 grader, men bruger samtidig markant flere træpiller end før.
Jeg brugte de sidste 4 uger før nedbruddet ca 100 kg om ugen (til at opvarme 98 m2), men efter udskiftningen, har jeg ligget på ca 150 kg om ugen, og der bliver ikke ordentligt varmt i huset... Jeg tænker at der er nogen indstillinger der ikke er korrekte.. Er der nogen herinde der måske kan hjælpe, eller er jeg nødt til at betale mig fra et nyt 'Opstarts besøg' eller lignende.. ? Asken ser stadig pæn ud, som den gjorde inden udskiftningen, og kedlen renses stadig med 7-14 dages mellemrum, som jeg hele tiden har gjort..
Jeg har taget billeder af alle de forskellige indstillinger jeg har på styringen (da jeg endnu ikke har fået lagt den på Stokercloud, pga. udfordringer med at få internet hen til styringen, da jeg skal bruge et meeeeget langt kabel til det - 30-35 m...

) - billederne af indstillingerne er vedhæftet her...
Der er pt. også problemer med motoren på 3-vejs ventilen, men det burde jo ikke påvirke hvor meget varme der laves på kedlen, det er vel kun et spørgsmål om, fordelingen mellem varmeanlæg og brugsvandet...?
Der er ikke temp.føler på varmtvandsbeholderen, det får jeg sat op samtidig med, at jeg udskifter motor på 3-vejs ventilen...
Når jeg mærker på kobberrøret, der går fra kedlen og over til 3-vejs ventilen, så føles den også som ca 40-45 grader, så temperaturen passer meget godt..
Håber virkelig der er nogen herinde, der kan assistere... :-)