Forfatter Emne: Iltstyring  (Læst 6800 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline DennisRN

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 1000
  • Respekt optjent: +17/-3
    • Phoenix 16kw
Sv: Iltstyring
« Svar #15 Dato: Jan 10, 2016, 21:23 »
Hej Dennis
Det lyder godt nok fantastisk.
Hvad angår dit wifi, har du så prøvet at købe sådan en wifi forstærker til dit wifi i huset.
Det har jeg selv lige ofret små 200 kroner på, og nu har ungerne ordentlig trådløst internet på deres værelser.
Jeg har fulgt med på deres Facebook side, men syntes ikke de er for flinke til at opdatere med noget nyt der inde, måske der ikke er noget at skrive om. ??
Hvis jeg kommer omkring dit område på et tidspunkt, vil jeg da meget gerne se dit nye legetøj.  ;)
Syntes det er en rigtig fed detalje de har lavet med sådan en pillegrill, og rigtig fedt at du var heldig/dygtig og vinde en sådan lækker sag.
Må sige at nu glæder jeg mig endnu mere, når du har fortalt dine oplevelser med den. ;)
Kunne du mon fortælle hvem der har sagt at man kunne bruge barlinek i pillegrillen.??

Mvh
Thomas.

Ja og det jeg synes er fedt er at du kan bruge de samme reservedele som dem du bruger til pillefyret.
Tænder, kondensator, gir og motorer er alle de samme. Dermed er også prisen på reservedele i orden.

Forresten så var det Jannich som sagde at man skulle kunne bruge Barlink piller, men jeg må indrømme at jeg kun
er 95% sikker på at det var Barlink. Vi må håbe at han retter på mig hvis jeg husker forkert.

Mvh.
Dennis
Phoenix 16kw med det hele
Styringsnr.: 59091
http://v16beta.stokercloud.dk/#drnilsson

2 plans hus på 180kvm fra 1934.
VVB prioritering 140l.
Forbrug: ca. skal endnu vise sig...

Nu med RTB Grill! :-)
Tablet til styring af grill: Denver TAQ-90022