Forfatter Emne: Afbrændte pille på brænderist og askeskuffe  (Læst 2237 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline nunbaggi

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Afbrændte pille på brænderist og askeskuffe
« Dato: Jan 25, 2016, 08:40 »
Har lidt problemer med at få mit fyr til at køre rigtig. Det har virket fint i mange år, men nu er der masser af afbrændte piller. Kører med barlinek og har næsten altid gjort det.
Ved ikke om det er en indstilling der er galt med eller fyrer er i stykker?

Den plade der ligger i toppen er godt nok knækket, ved ikke om det har noget at sige?

På billeder ses fyr, indstillingsmuligheder og afbrændte piller











Offline Mic

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 171
  • Respekt optjent: +2/-0
Sv: Afbrændte pille på brænderist og askeskuffe
« Svar #1 Dato: Jan 25, 2016, 09:07 »
Det du kan se på billedet er en aske kage og kan skyldes mange ting men for det meste er der for dårlige piller. Men ellers prøv at starte forfra og så juster fyret igen. Tror ikke på det er pga skamol pladen er knækket. Jeg havde samme problem da jeg kørte med barlinek piller. Jeg valgte at skifte mærke og har ikke problemer mere

Offline nunbaggi

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Afbrændte pille på brænderist og askeskuffe
« Svar #2 Dato: Jan 25, 2016, 12:14 »
Det du kan se på billedet er en aske kage og kan skyldes mange ting men for det meste er der for dårlige piller. Men ellers prøv at starte forfra og så juster fyret igen. Tror ikke på det er pga skamol pladen er knækket. Jeg havde samme problem da jeg kørte med barlinek piller. Jeg valgte at skifte mærke og har ikke problemer mere

Okay, er også lige løbet tør, så prøver med nogle andre. Der findes ikke andre i 25kg sække gør der?

Offline Mic

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 171
  • Respekt optjent: +2/-0
Sv: Afbrændte pille på brænderist og askeskuffe
« Svar #3 Dato: Jan 25, 2016, 16:18 »
Det du kan se på billedet er en aske kage og kan skyldes mange ting men for det meste er der for dårlige piller. Men ellers prøv at starte forfra og så juster fyret igen. Tror ikke på det er pga skamol pladen er knækket. Jeg havde samme problem da jeg kørte med barlinek piller. Jeg valgte at skifte mærke og har ikke problemer mere

Okay, er også lige løbet tør, så prøver med nogle andre. Der findes ikke andre i 25kg sække gør der?

Pas det ved jeg faktisk ikke men mon ik der gør det