21.02.16 Tak for svarene.
Next step!
Kan nogen oplyse mig om basistallene for blæser lav, middel og høj for styring version 6.28. Jeg mener ikke, jeg kan finde dem beskrevet i manualen?
Mine blæser tal viser pt. lav 15, middel 15, høj 20 hvilket giver en noget skæv graf. ( kan hele styringen måske resettes til NBE standard setting?)
Et andet spørgsmål - i manualen side 9 under "korrektion" står der, at man skal korrigere blæseren ved 10% - 50% - og 100% drift.
Ja, men hvordan og hvor i styrengen version 6.28 låser jeg fyret således, at jeg ved, det nu yder 10 - 50 og 100 % og ved disse ydelser efterfølgende justere blæseren så den passer?
Vil jo helst ikke blæse for hårdt og blæse varmen ud af kedlen, men også sikre at kedlen kører med den ydelse der kræves ud fra behovet i huset. Altså forhindre stop / start der også giver blæst gennem kedlen.
Min afvejet pille mængede er 1,3 kg. pr. 6 min, hvilket er tastet ind på autoberegning.
Under autoberegning står mætning lav til 3,1 og mætning høj til 13,4 - formoder, at dette er % tal og ifht. snegleydelsen. og at dette korrigeres ud fra autoberegningen. Eller skal det tolkes anderledes?
Ser frem til at modtage jeres hjælp. Tak
Mvh FSJ