Hej
jeg har netop fået en v. 10 styring, men jeg synes den opfører sig noget mærkeligt.
1. issue var at den ikke vil kendes ved skakt temperatur føleren - løst m. en ny type føler samt 1n 10k modstand til gnd. Her tror jeg der er en defekt på printet.
2. den har svært ved at starte op(læs umuligt) - skal dutycycle på elpatron ikke være 100% on ved 100% indstilling i styring?
/Leif
Du har ikke aktiveret autoberegningen, det vil nok får det til at fungere nemmere.
Min. docereing på 3 g. er for lidt.
Hvilket motorprint har du anvendt ? ( er det skiftet sammen med styringen ? )
Dine tal til optænding ser ikke rigtige ud.
For lang forvarme tid.
Den tænder ikke i 1. forsøg - og det hænger sammen med at autoberegning er slået fra.
Jeg har indtil videre ladet det gamle motor print sidde, Skakt føleren på dette er ikke forbundet. Jeg har et nyt liggende.
Det giver ikke mening at optænding er afhængig af autoberegning, og det giver ikke svar på opførslen på eltænderen.
/Leif
Ny og gammel type skakttemperatur føler er forskellig.
Gammel type var PTC, ny type NTC og det kan du indstille i din styring.
Autoberegningen er den funktion der styre mængden fra sneglen, og når den er slået fra har du problemet.
Sæt autoberegning til, og grundjuster fyret, som vist i manualen 
Hej Michael,
forskellen på ny og gammel er jeg bekendt med og det var ikke nok at ændre indstillingen.
Autoberegneren har da først funktion på indstillingerne, når fyret er startet. Der er både blæs og pille mængde i eltænder menuen.
Grundjuster kan man jo først når fyret er startet....
Har dog slået auto.. til og fyret er startet først med 100% på eltænding og igen med 80%. Tester senere med lavere indstillinger.
Mangler stadig svar på om den skal pulsere når eltænding er på 100%.
/Leif