Hej Erik
I mit tilfælde, er det ikke ret tit at fyret går i VVB tilstand. Men kan godt lide at den gør det hvis det er nødvendigt, som den gør nogle få gange i løbet af den varme halvår, selvom jeg har solvarme, men solen slår ikke altid til, hvor jeg har brug for varmt vand

Jeg skruer ned for alle radiatorer når det bliver rigtig varmt, da så mit solvarme kan koncentrere sig om at varme badeværelses gulv op, samt vvb, under vvb prio.
Har man VVB prio. sat til, behøver man ikke at tage varmt vand ind i tankerne når man justerer fyret for varme i huset.
f.eks. har jeg købt 20 mm elektrikerrør, som jeg vil have i sneglen, på mit nyindkøbte silo og snegl (før minitank)når tanken er tom, men har stadig 94 kg. i tank, og de er måske først brugt engang i september.
Ja så er det hvis man ikke har solvarme, men tror at der faktisk er mere at spare der mht. vvb. prio, uden at have fakta på papir

Hej Erik
Ja det er korrekt, at bruger man fyret for at varme vandet op, samtidig med at der ikke er en ventil til at lukke, kræver det at pumpen stopper omkring samme temp som man ønsker i vvb. 
Ja kan se at den ikke kørte vvb. prio., men vil her og nu foreslå Charlotte at, bruge vvb prio, for at varme vandet op, hvor der ikke er brug for varme i huset 
Har man vvb. prio., og man ikke har andre steder man har brug for varme i den tid fyret varmer op, er det om at dirigere vandet til vvb så hurtig som muligt, for at spare piller 
ja men da den ikke kører med vv.prio. men med termostat vil den hvis termostaten er helt åben trække varme ud af vvbeh. indtil pumpen stopper derfor er det vigtigt med et højt pumpestop for hvis man begynder at tappe vv. åbner termostaten igen og så er det vigtigt at pumpen er stoppet.mvh erik
der er vi ikke enige, hvis der ike er andet end vvbeh. der kalder på varme går alt varme til den hvis den ikke kan aftage varmen som fyret laver skruer det jo bare ned det vil det også gøre med vv.priotering og termostaten står fuldt åben næsten til temperatur, jeg har aldrig kunnet forstå hvorfor nogen bruger vv.priotering hvis de ikke har et ekstremt brug af vv.