kenneth, hvorfor har du set dig så sur på et gratis stykke software, der hjælper os v6 brugere med at komme nemt og billigt online.
Stokerkontrol er mig bekendt ikke blevet opdateret de seneste 4-5 år.
Jeg har bestemt ikke set mig sur på noget som helst, jeg har bare misforstået nogle indlæg,
Jeg troede at det var open source, og at man kunne lege med det som man lyster, og i så fald er det jo programmørens kvalifikationer der afgør om man kan implementere data fra andre hjemmesider. Som tidligere hjemmeside konstruktør kan jeg da berette at det slet ikke er umuligt, det virker jo også i Stokerkontrol.
Det var ikke noger der ærgrede mig at Stokerkontrol ikke opdateres længere, det virker jo perfekt, og hvis der er noget jeg ser mig sur på så er det altså alle de forbandede opdateringer.
Og er Pellmon nu også et billigt alternativ til at komme online! Efter at NBE gjorde det muligt at Stokerkontrol kommunikerer med Stokercloud skal man jo ikke længere have server plads ude i skyen, jeg ved godt at der findes gratis host løsninger, men de er ofte fyldt med reklamer.
Jeg har også forstået at Pellmon kun monitorerer systemet, og at man ikke kan styre fyret derfra. Hvis det er rigtig forstået så er det jo helt sikkert et "minus" (for mig)
Det vigtigste er jo at du har et system der matcher dit behov, og din investerings villighed