Pillefyr > Boink, Scotte, Woody, Biocomfort, RTB

Ønsker og forbedringer til Stokercloud

<< < (2/39) > >>

michael f:
Mobil versionen viser ikoner bag teksten, på en Lumia 640

MHES:
Hej Jens,

Du får lige en opdateret liste med ting jeg har observeret  ;)

Hovedbilled
 - O2 korrektion lav er helt i vejret (skyldes sikkert fejl i Avanceret Driftdata)
 - O2 korrektion midt er helt i vejret (skyldes sikkert fejl i Avanceret Driftdata)
 - O2 korrektion høj er helt i vejret (skyldes sikkert fejl i Avanceret Driftdata)

Setup >> Display >> Vejr
 - Jeg har valgt Zone 1 (C) som punkt 5, men punktet vises slet ikke

Setup >> Display >> VVB
 - Jeg har valgt at vise Varme/VVB fordeling som punkt 1, men punktet vises slet ikke
 - Jeg har valgt at vise Solfanger (C) som punkt 2, men værdien vises som 0,0

Kedel >> Eltænder
 - App viser 106 optændinger, SC viser 97

Menu Vejr
 - Tallene i Varmekurve står oven i hinanden når de vises på iPad


Mindre detaljer:
Forskel mellem app og SC i rækkefølgen af data under vejrkompensering.
I app er aktuel ref = punkt 5 og Midlet ref = punkt 6, i SC er disse to byttet om.

O2 % aktuel vises i app’en med setpunkt i parentes, setpunktet mangler i SC.

Hilsen
Michael

motoz:
Stokercloud V3 looks like a very big improvement, nice work!

There is something strange going on with the responsive breakpoints, when I set the window width to exactly 1535 pixels I get this:


With one pixel less or more it works. I found out because on my monitor with the launcher on the left a maximized window happens to be exactly 1535 pixels wide, which makes this feature a bit irritating...
(firefox 50.1.0)

kigan:
Hej.

der er og noget med grafen til forbrug, jeg holder musen over Januar d. 8 men den viser d. 4 og fremhæver den den over d. 5.

Windows 10 Home
Chrome


kigan:
Kunne godt tænke mig at grafen til forbrug kunne vise 1/100 måske 1/1000 når man køre musen henover en dag. man kan se der er forskel på højden men den skriver det samme da den kun viser 1/10.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version