Lige et spørgsmål fra en ikke sagkyndig i videoovervågning. Selv har jeg nogle prisbillige vildtkameraer et par strategiske steder på grunden. De er indstillet til at tage og gemme serier af 3 billeder når noget bevæger sig og det er jeg sådan set godt nok tilfreds med (så kan jeg altid dokumentere hvem jeg har fået besøg af). Udfordringen er at de er på batterier som hurtigt bliver opbrugt.
Jeg tænker om de med en slags omformer mon kan kobles på el-nettet evt. et bilbatteri ? der er USB stik så kameraerne kan kobles sammen med en bærbar, men det kræver at kameraerne er åbnet, hvilket ikke er så smart i det danske vejrlig.
Ps. Der er en udgang som hedder DC-IN 6V...1,5 A mon det er til et slags strømstik... Og hvordan ser det i så fald ud?
Den udgang ( som faktisk er til strøm

er til at sætte fast strøm på kameraet, tag lige et billede af den der hvor du ser der står DC-IN
Har faktisk en kammerat som har sat et 6V batteri på sit vildtkamera ig det fungerer perfekt
-------------------------------
Skiltning kan have en præventiv virkning og de fleste bruger det, tror faktisk man skal sætte dem op hvis reglerne skal følges men jeg gør det ikke her hjemme, de sidder så åbenlyst at man sagtens kan se dem.
hvis optagelserne skal kunne bruges i en eventuelt retssag, så skal der skiltes ! Skiltene skal sidde så de kan ses inden man kommer ind i det område hvor kameraerne optager/ser, men der er ingen krav om hvor store skiltene skal være

jeg har 1 skilt sidde på postkassen ved vejen, det er ca. 6*9 cm og så er det lovligt