Hej Claude7878
Jeg tror ikke du kan programmere V7 via styringen, men hvad er det du ønsker at programmere? det er jo normalt noget med computer og kodesprog.
Normalt tilslutter man bare det udstyr som der er klemmer til og så aktiverer man det i styringen, det kan du fint gøre fra styringens display, hvis du vel og mærket ikke har valgt displayet fra og styrer fyret via en tablet.
For at vælge tilbehør skal man ofte ind i "udvidet menu" og vælge "ja" så får du flere valgmuligheder i menuerne.
Fremløb er normalt det samme som kedel temperatur, med mindre man har en blandekreds på, og anvender vejrkompensering.
Jeg ved ikke så meget om alle disse komplicerede styringsformer da jeg holder mit anlæg så simpelt som muligt, men for at nogen kan hjælpe dig skal du nok specificere dit anlæg, og hvordan du ønsker at tingene skal virke.
Du finder masser af hjælp i din manual som kan hentes på NBE.dk og på MHES.dk kan du finde uddybende information.. Masser af god læsning nu hvor der ikke kommer mere sne i den danske vinter