Tips og Tricks > Ønsker til stoker kontrol

Tilføj piller i Magasin funktion

(1/2) > >>

Bjarkesa:
Hej

Jeg savner en funktion der hedder tilføj piller til magasin. Som jeg ser det kan jeg nu taste ind hvor mange piller der er på magasin, men det kræver den er fyldt op. Det ville være rart hvis man har et halvtomt magasin og fylder 5 sække på, at man så kan  taste antal kilo man har fyldt på og det så tilføres værdien for magasin  indhold. Som det er nu er det svært at hvide hvor meget der så er på hvis man ikke fylder den op.

michael f:
Du kunne jo se hvad tælleren stod på, og så lægge sækkenes indhold oven i   :)

Tromborg:
Det vil give en langt bedre kundeoplevelse hvis man bare kunne taste antal kg man har hældt i siloen.


--- Citat fra: michael f efter Nov 26, 2017, 18:46 ---Du kunne jo se hvad tælleren stod på, og så lægge sækkenes indhold oven i   :)

--- Afslutning på citat ---

vnfduib:
and on they went, till the activity was pretty done, and the footwear stood equipped to be used upon the desk. this become long before dawn; and then they bustled away as short as lightning.
house real estate

xkfc:

--- Citat fra: Tromborg efter Dec 12, 2017, 11:37 ---Det vil give en langt bedre kundeoplevelse hvis man bare kunne taste antal kg man har hældt i siloen.

--- Afslutning på citat ---

For at det system du ønsker skal kunne fungere vil det kræve at tallet du har i autoberegneren/ korrektionsfaktoren er passet og holdes trimmet, ellers vil det hurtigt blive skævt som pokker hvis der er 10-15kg forskel på faktisk magasinindhold og det styringen tror.

Jeg har tømt magasinet 100% og støvsuget det rent.
Fyldt 1 sæk på, glattet det ud og sat en streg, næste sæk, glattet ud og sat en streg, hele vejen op til fyldt beholder, strøget mål er i vores tank med vores piller 225kg.

Så hver gang vi fylder helt op, skal vi bare skrive 225kg ind, her har jeg også tidligere foreslået at man kunne få en knap der hedder "fuld tank" i stedet for de temmelig dårlige rulle funktioner i V7. På den anden side så indtaster jeg det for det meste i Stokercloud, og her går det jo fint.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version