Forfatter Emne: Blanke web-sider efter opdatering til 1.77  (Læst 6400 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Chipmik

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 11
  • Respekt optjent: +0/-0
Blanke web-sider efter opdatering til 1.77
« Dato: Sep 26, 2009, 10:26 »
Hejsa

Jeg har haft 1.41 kørende med opdateringer til min side: www.chipper.dk/pillefyr og det virkede fint....nu har jeg så opdateret til 1.77...og der kommer kun blanke sider.....stokerkontrol genererer en tom index.html (0 bytes) i bedste tilfælde....jeg har prøvet at afinstallere og slette stokerkontrol mappen, nedgradere til 1.6 & 1.5...men intet hjælper...

Windows Vista med SP2

Hygge

Michael




Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Blanke web-sider efter opdatering til 1.77
« Svar #1 Dato: Sep 26, 2009, 12:18 »
Hejsa

Jeg har haft 1.41 kørende med opdateringer til min side: www.chipper.dk/pillefyr og det virkede fint....nu har jeg så opdateret til 1.77...og der kommer kun blanke sider.....stokerkontrol genererer en tom index.html (0 bytes) i bedste tilfælde....jeg har prøvet at afinstallere og slette stokerkontrol mappen, nedgradere til 1.6 & 1.5...men intet hjælper...

Windows Vista med SP2

Hygge

Michael

Prøv manuelt at slette dine filer på webserveren der vedr. StokerKontrol, tjek også at der er mere diskplads (det er nemlig præcis det der sker når det er galt). Du kan prøve at afkrydse "brug passiv ftp" i programmet, ellers det nemlig oftest forbindelsesproblemer der gør det.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Chipmik

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 11
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Blanke web-sider efter opdatering til 1.77
« Svar #2 Dato: Sep 27, 2009, 13:02 »
Hej Jens

Det er desværre altsammen forsøgt....(ellers tak for din fremragende support...både ang. licens...men også hjælp førhen :-) ) Jeg har 194 GB fri plads på min HDD og ca. 2 på Webserver...så det brude være og...jeg har prøvet at lave en ny mappe...virker heller ikke...

Jeg har en vejrstation der uploader til chipper.dk/vejr...den kører fint...og gjorde det også da 1.41 kørte...

her ses min opsætning...er one.com jeg har domænet ved...

Indimellem finder jeg også denne fil: .pureftpd-upload.4abf5d5a.15.62f6.20a0eb05 i www.chipper.dk/pillefyr mappen ?

Mvh. Michael
« Senest Redigeret: Sep 27, 2009, 13:39 af Chipmik »

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Blanke web-sider efter opdatering til 1.77
« Svar #3 Dato: Sep 27, 2009, 14:18 »
Hej igen

.pureftpd-uploadXXX filerne er midlertidige filer som din webserver laver under upload, og de dukker op når forbindelsen bliver afbrudt hårdt. Hvorfor den gør det er så lige spørgsmålet. StokerKontrol timer dine connections ud efter 20 sekunder, så det skulle være mere end rigeligt.

Prøv at tjekke din firewall, hvis du har en sådan om der er nogle regler, lav evt. en regel for javaw.exe og se om det ændrer noget. Har også før set du blev nødt til at slette en regel og lave den påny.

Jeg er ret sikker på det er en tilfældighed at du oplever det nu efter du har installeret 1.77 især når det også fejler på den gamle version hvis du installerer den igen.

Vi har skiftet ftp modulet i StokerKontrol 1.78 som er lige på trapperne, det kan være det hjælper dig, men det vil være rarest at vide, hvad der er galt.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Chipmik

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 11
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Blanke web-sider efter opdatering til 1.77
« Svar #4 Dato: Sep 27, 2009, 14:30 »
  ;D

Fejlen lå i mit antivirusprogram NOD32....

Her var javaw.exe sat (default) som værende "en browser"

Igen...tusind tak for hjælpen...det har helt sikkert været det samme som i foråret (jeg har ikke været tilbage på 1.41 denne gang...)

Hygge & hav en super resterende weekend...rart at kunne se sit fyr når man sidder på en platform 200 Km fra land :-)

Michael

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Blanke web-sider efter opdatering til 1.77
« Svar #5 Dato: Sep 27, 2009, 16:24 »
Ok tak for info - må hellere få det skrevet i FAQ'en... det er lidt surt den ødelægger forbindelserne, det havde den jo ikke behøvet selvom den scanner for virus.
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Chipmik

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 11
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Blanke web-sider efter opdatering til 1.77
« Svar #6 Dato: Sep 27, 2009, 17:35 »
Ja...som bemærkning hvis det er noget du vil "FAQ"..så har jeg skiftet "fluebenet" der ses ved bla. iexplore ud med "X"...  ;)

Mvh

Michael