Forfatter Emne: Stockercloud: Menuer mangler hjælpetekster  (Læst 1382 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline drb

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 105
  • Respekt optjent: +2/-0
Stockercloud: Menuer mangler hjælpetekster
« Dato: Feb 12, 2018, 17:59 »
@ SW-udviklere

Har opdaget følgende:

1.   at der mangler hjælpetekst i alle punkter under: SETUP-AVANCERET … se billedet.
2.   at hjælpetekste under KEDEL-Difference under er nøjagtigt den samme som under VVB- difference under. Er det den samme betydning disse parametre har?
3.   ingen hjælpetekster under SETUP-UDVIDET-Regulering KEDEL & VVB. -
4.   hvad er mening med TRIP 1 TÆLLER og TRIP 2 TÆLLER? Teksten siger: ”Vælg start vægt for trip tælleren” – men hvad er det for en vægt? -

Og bliver det talt up eller ned? I min installation står der ”standard” tal 32500 – og dette tal ændres ikke??

Da jeg IKKE har en brugervejledning til SW-parametrene ville det vær stor hjælp med forklarende hjælpetekster.

PS: tak for at ugeplan er tilbage under RENSNING, og for pille korrektion under SILO. 
Hilsen,
Dragica








« Senest Redigeret: Feb 12, 2018, 18:02 af drb »
Venlig hilsen, drb

RTB 16 Kw + udvidelsesprint + iltstyring + komp. rens + trækstabilisator
320 kg silo. VVB 160 prio. 3-vejs.
180m² bolig + 90m² kælder.
Radiatorer og gulvvarme i bad (kælder).
Stokerclaud: http://www.stokercloud.dk/dev/drb.html

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Stockercloud: Menuer mangler hjælpetekster
« Svar #1 Dato: Feb 12, 2018, 19:17 »
@ SW-udviklere

Har opdaget følgende:

1.   at der mangler hjælpetekst i alle punkter under: SETUP-AVANCERET … se billedet.
2.   at hjælpetekste under KEDEL-Difference under er nøjagtigt den samme som under VVB- difference under. Er det den samme betydning disse parametre har?
3.   ingen hjælpetekster under SETUP-UDVIDET-Regulering KEDEL & VVB. -
4.   hvad er mening med TRIP 1 TÆLLER og TRIP 2 TÆLLER? Teksten siger: ”Vælg start vægt for trip tælleren” – men hvad er det for en vægt? -

Og bliver det talt up eller ned? I min installation står der ”standard” tal 32500 – og dette tal ændres ikke??

Da jeg IKKE har en brugervejledning til SW-parametrene ville det vær stor hjælp med forklarende hjælpetekster.

PS: tak for at ugeplan er tilbage under RENSNING, og for pille korrektion under SILO. 
Hilsen,
Dragica









Hej Dragica

Mange tak for dine observationer, de er allerede rettet i beta versionen, men det kan du jo ikke se :-) Dog er der pt. ikke hjælpetekster på avanceret, de er forholdsvis avancerede parametre som de fleste ikke har brug for at se på, med mindre man allerede ved hvad det er. En skønne dag for vi dem dog nok beskrevet, nu har vi ihvertfald hørt dit ønske.

Trip tællerne er kg. piller, men der er en øvre grænse for hvor langt den kan tælle. Du kan selv sætte dem som du har lyst, de bruges kun informativt.

Mvh. Jens

Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline drb

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 105
  • Respekt optjent: +2/-0
Sv: Stockercloud: Menuer mangler hjælpetekster
« Svar #2 Dato: Feb 12, 2018, 21:17 »
Hej Jens,
mange tak for en hurtig tilbagemelding. Så vil jeg vente tålmodigt på en opdatering ;-).
Mvh, Dragica

Venlig hilsen, drb

RTB 16 Kw + udvidelsesprint + iltstyring + komp. rens + trækstabilisator
320 kg silo. VVB 160 prio. 3-vejs.
180m² bolig + 90m² kælder.
Radiatorer og gulvvarme i bad (kælder).
Stokerclaud: http://www.stokercloud.dk/dev/drb.html