Hej
Ved godt at der er længe til jul meeen man må jo godt ønske

Kunne der ikke laves en slags servicestop på de nye styringer ? (Jens Boink eller hvem der laver software nu )
Så man fremfor kg. kunne vælge et tidspunkt til stop. feks kl 16.00 fyret slukker laver kompressorrens og starter igen, når kedel temperatur er nede på setpunkt - diff under.
Vi er jo nogle der kommer fra en V6 til de nye V7-V10 og V13 og der findes den mulighed ikke mere.
Mener det skulle være teknisk muligt, da man kan lave en ugeplan for aske/kompressorrens
Men ikke sikkert det er et problem, jeg mener bare det er skønt selv at kunne bestemme, på hvilket tidspunkt der kunne komme en mulig fejloptænding.
Samt man kan jo lige ta et hurtigt kig til kedlen/herden (ikke alle køre med BS+ og RTB) vi er jo stadig mange der har en ældre model kedel.
Jeg kan da godt komme med et eks. på fordelen ved et servicestop
I uge 8 holdt jeg øje med et par Bs1016 V6 (folk på ski ferie) de er sat til (servicestop kl 15.45 og start kl 16 ) og selvfølgelig kom der en fejloptænding på det ene fyr

Men da det skete om eftermiddagen på et fast lagt tidspunkt var man jo lidt forberedt og holdt øje omkring kl 16.

½mylund