Forfatter Emne: Ny styring/Behov for brok!:-)  (Læst 1085 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Familienmh

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 64
  • Respekt optjent: +1/-0
Ny styring/Behov for brok!:-)
« Dato: Okt 04, 2018, 17:31 »
Jeg havde en V10 styring, som er ca 4 år gammel. Den har funket fint indtil i juni/juli måned. Jeg lagde mærke til at udgangen for intern snegl kørte hele tiden. Kort tid efter så ville styringen sket ikke tænde. Jeg kontaktede forhandleren hvor jeg havde købt den, og aftalte at jeg sendte den over til ham, og så ville han måle lidt på den. Den stod desværre ikke til at redde. (Jeg er noget skuffet over at skidtet står af efter så kort tid.)
Nå, V10 fåes åbenbart ikke længere, så den er blevet skiftet til en V7. Den er her til aften blevet monteret, og hold nu kæft, noget klamp at producere. Skærmen står og flimrer i farverne, og når den i teorien skulle slukke, så står skærmen og flimrer sort, med baggrundslys. Det er imponerende at man ikke kan finde ud af at samle noget så simpelt, på en ordentlig måde.... Jeg ved godt at man kan købe pillefyr der er i en helt anden kvalitet, og til anden pris, men det her er sgu alligevel lidt for kina-agtigt....
Oven i det, må jeg så konstatere at jeg er nødt til at oprette en ny profil, for at kunne få styringen på nettet... ::)
Styringsnr 44323
Styring V7
Opvarmer 133m3 hus og 28 m3 værksted
Scotte mini 10 KW, Black Star BS1016 med semirens og kompressor-rens.
Beta v10.098 med VVB-styring og vejrkompensering.

Online fra fyr
https://stokercloud.dk/v3/#/familienmh.v7/main-page

Online xkfc

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 4448
  • Respekt optjent: +168/-24
    • mit fyr
Sv: Ny styring/Behov for brok!:-)
« Svar #1 Dato: Okt 04, 2018, 17:37 »
Jeg er sikker på at montøren må tilbage igen, for V7 er ualmindelig stabil, og skal naturligvis ikke stå og flimre.

Jeg syntes at jeg har hørt at nogle har kørt videre med den gamle profil, men aner ikke om det er gældende når V10 udskiftes med V7.. Men det ved  Jens"boinkuser" temmelig sikkert.

Hilsen Kenneth
16kw Scotte V7, opop H418 24nov09 Herd: standart; Sommer; BB176, kompressor rens.
94' - 09' twinheat m20 85'
**2stk TRÆKSTABILISATOR** ;-)
200m2 23°/76m2 8-22° 1plan 1922 ca. 6 ton.
metro160combi + metro110combi
http://stokercloud.dk/dev/xkfcv7.html