Interface > Interface til varme systemer

Hvordan nulstiller jeg mit Blackstar fyr? NBE V7.0661

(1/4) > >>

DipperDK:
Hej alle sammen.

Jeg er ny her i træpillefyr verden.

Titlen siger det hele.

Kan i hjælpe?

michael f:

--- Citat fra: DipperDK efter Nov 01, 2018, 10:04 ---Hej alle sammen.

Jeg er ny her i træpillefyr verden.

Titlen siger det hele.

Kan i hjælpe?

--- Afslutning på citat ---

Hold FACTORY RESET knappen på printet inde - sluk strøm - vent - strøm på - vent og først nu må du slipe FACTORY RESET knappen.

Men hvorfor vil du slette alle data ?
Er styringen på StokerCloud, så er det måske nemmere at hjælpe dig videre uden at slette alt  :)

DipperDK:
Tak for hjælpen! Prøver det med det samme.

Er lige flyttet i nyt hus, og tænkte at det var smart at starte på en frisk, for de tidligere beboer, har virkelig rodet det godt og grundigt igennem.
Har læst op på træpillefyr de sidste 2 måneder, så føler at jeg forstår det til en okay grad, men man kan altid lære mere jo ;)

Har prøvet at få den på StokerCloud, men den er genstridig, så tænker at jeg bestiller et servicecheck op, og får kontrolleret alt og sat det rigtig op til vores specifikke hus. Har været uden varme i 3 dage nu, så føler mig ret desperat :D

Mvh

Mikael 'Dipper' P R-J

michael f:

--- Citat fra: DipperDK efter Nov 04, 2018, 15:58 ---Tak for hjælpen! Prøver det med det samme.

Er lige flyttet i nyt hus, og tænkte at det var smart at starte på en frisk, for de tidligere beboer, har virkelig rodet det godt og grundigt igennem.
Har læst op på træpillefyr de sidste 2 måneder, så føler at jeg forstår det til en okay grad, men man kan altid lære mere jo ;)

Har prøvet at få den på StokerCloud, men den er genstridig, så tænker at jeg bestiller et servicecheck op, og får kontrolleret alt og sat det rigtig op til vores specifikke hus. Har været uden varme i 3 dage nu, så føler mig ret desperat :D

Mvh

Mikael 'Dipper' P R-J

--- Afslutning på citat ---

Hvad er serie nr ?
Hvis den har internetforbindelse, så kigger jeg på den  :)

DipperDK:
Tak Michael, sødt af dig!

Serie nr. = 38126

Skal du bruge IP eller MAC adresse? :)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version