Forfatter Emne: Min Stokercloud virker ikke  (Læst 6449 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ErnstM

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 232
  • Respekt optjent: +4/-3
Sv: Min Stokercloud virker ikke
« Svar #15 Dato: Nov 20, 2018, 21:29 »
Jeg tror mine udfordringer skyldes min arbejdsgivers netværkskontrol, min telefon ville heller ikke opdatere til IOS12,1 den skrev "godkender opdatering" i en uge.. da den kom hjem på mit eget netværk igen opdaterede den straks, og Stokercloud virker fint igen.

Jeg finder det dog skørt at linket genereret via facebook virkede, men ikke mit gamle normale link.. ::) men pyt.. nu går der jo 3 uger indet det er firmanettet der igen skal bruges, og alle computere er udskiftet til den tid  :D

Så er jeg da også kommet på igen, også med det gamle link. Bare lige en update.
Mvh
ErnstM
« Senest Redigeret: Nov 20, 2018, 21:31 af ErnstM »
Black Star 1016 Scotte 10kw iltstyring, energimåler og kompressorrens
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/ernstm/main-page
Styringsversion V7
Huawei Mate 20 Lite

Årlig forbrug 5,5ton
VH ErnstM

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Min Stokercloud virker ikke
« Svar #16 Dato: Nov 21, 2018, 11:26 »
Hej igen

Tak for tilbagemeldingerne, godt at høre det kører igen.

Det er altid en god ide at holde sin browser opdateret til nyeste version, men for ældre ipads er det jo desværre ikke muligt, så vi måtte lave lave lidt håndtering, så også de kan være med endnu.

På et tidspunkt slutter det jo nok, men indtil videre understøtter vi dem. De holder jo godt, og flere har dem endnu, selvom de har nogle år på bagen :)

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline ErnstM

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 232
  • Respekt optjent: +4/-3
Sv: Min Stokercloud virker ikke
« Svar #17 Dato: Nov 22, 2018, 17:34 »
Hej igen

Tak for tilbagemeldingerne, godt at høre det kører igen.

Det er altid en god ide at holde sin browser opdateret til nyeste version, men for ældre ipads er det jo desværre ikke muligt, så vi måtte lave lave lidt håndtering, så også de kan være med endnu.

På et tidspunkt slutter det jo nok, men indtil videre understøtter vi dem. De holder jo godt, og flere har dem endnu, selvom de har nogle år på bagen :)

Mvh. Jens

Hej Jens.
Computeren som ikke ville vise noget ved, mig er en HP ( EliteBook 850 G5 )af nyere dato, det var kun med Firefox at det ikke virkede. Er min pc at sammenligne med en gammel I-Pad? Eller jeg bare nærtagen. Ha. ha.
Mvh
ErnstM
« Senest Redigeret: Nov 22, 2018, 17:48 af ErnstM »
Black Star 1016 Scotte 10kw iltstyring, energimåler og kompressorrens
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/ernstm/main-page
Styringsversion V7
Huawei Mate 20 Lite

Årlig forbrug 5,5ton
VH ErnstM

JENMO

  • Gæst
Sv: Min Stokercloud virker ikke
« Svar #18 Dato: Nov 22, 2018, 18:48 »
Min Mac book med Safari version 11.1.2 kan heller ikke få adgang, Firefox på samme maskine intet problem

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1413
  • Respekt optjent: +54/-287
Sv: Min Stokercloud virker ikke
« Svar #19 Dato: Nov 22, 2018, 19:26 »
Efter sidste opdatering af app, fryser min telefon hver 2/3 gang appen har været startet.

Fryser forstået på den måde jeg ikke kan lukke den på uden at slukke skærmen, åbne telefonen igen, finde den på listen og kvæle den med X

Det er dog en lille pris set i forhold til den opdatering af fyrets FW der fulgte med og som kvalte "udgangstest aktiv"  så jeg ikke har haft antydninger af problemer med fyret eller dets opstart siden.
Så det har nok hjulpet at sætte tiden for eltænderen op selvom den ikke er aktiv mere end 2:45 hver gang.
Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 120 vakkumrør, 300L  193/45 grader. Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Mangler du alternativ til den alt for dyre Denso lampda sensor, og / eller vil være med til at teste et alternativ så skriv privat.

Offline Skrot1

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 689
  • Respekt optjent: +29/-25
Sv: Min Stokercloud virker ikke
« Svar #20 Dato: Nov 22, 2018, 20:20 »
Efter sidste opdatering af app, fryser min telefon hver 2/3 gang appen har været startet.

Fryser forstået på den måde jeg ikke kan lukke den på uden at slukke skærmen, åbne telefonen igen, finde den på listen og kvæle den med X

Det er dog en lille pris set i forhold til den opdatering af fyrets FW der fulgte med og som kvalte "udgangstest aktiv"  så jeg ikke har haft antydninger af problemer med fyret eller dets opstart siden.
Så det har nok hjulpet at sætte tiden for eltænderen op selvom den ikke er aktiv mere end 2:45 hver gang.
grunden til dit fyr tænder i første forsøg er nok snarere du har hævet effekten fra 50%, til 60%, men fred nu med det:)
Woody 10 kw.V10, BS1016 kedel,  U-herd, trækstabilisator,  med iltstyring og kompressorrens, version 10.525, 130. mm. stålskorsten. 6 mm piller . https://stokercloud.dk/v3/#/65018/main-page

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1413
  • Respekt optjent: +54/-287
Sv: Min Stokercloud virker ikke
« Svar #21 Dato: Nov 22, 2018, 20:30 »
grunden til dit fyr tænder i første forsøg er nok snarere du har hævet effekten fra 50%, til 60%, men fred nu med det:)

Det er DYBT ironisk skrevet.
'
Fyret har altid og helt uden undtagelse tændt som det skulle undtagen når "udgangstest" var aktiv.

Jeg husker ikke engang om jeg også hævede effekten, og egentligt er det jo også lige meget når det tænder op hver gang.

Men det er faktuelt at min telefon, en OP6èr, fryser ofte når jeg bruger appen.
Det gjorde IKKE før opdateringen, der var det fyret der frøs, men skal jeg vælge er det bedre telefonen gør det, fryser altså, så jeg ikke kommer til det.
Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 120 vakkumrør, 300L  193/45 grader. Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Mangler du alternativ til den alt for dyre Denso lampda sensor, og / eller vil være med til at teste et alternativ så skriv privat.