Snik Snak > Links

Super driftøkonomisk vandvarmer (200 kwh pr år)

(1/3) > >>

All-in-på-eldrift:
Hej folkens. :)
Jeg søger efter flere monteringspartnere i hele landet til mine vandvarmere.
Det kræver at man er autoriseret vvs installatør.

Jeg sælger vandvarmere fra min webshop www.elvandvarmer.dk men folk må ikke selv montere dem, så derfor ønsker jeg en side på min webshop "monteringspartner" hvor kunder så kan kontakte den der bor nærmest deres adresse.

De fungere rigtig godt og er simple at montere.

Årligt forbrug til en voksen ligger på ca 200 kwh.

Håber det er ok med dette opslag, ellers må administrator jo bare slette det.

Med venlig hilsen
Henrik
www.elvandvarmer.dk :)

383CI:
Jeg er godt nok elektriker og lidt mere men ikke potentiel partner.

Når det så er sagt undre det mig hvordan "man" kan mene at 200KwH er nok ti len voksens forbrug af badevand.

Forstået på den måde at der jo kræves en vis mængde energi for at opvarme vandet fra 5 til f.eks. 45 grader.
Jo mere vand, jo mere energi i til det. Det er en naturlov og uden at huske tallene direkte og uden at gide regne på det her hen over morgenkaffen må der være ca. 0,5 kwh i døgnet til badevand med et forbrug på 200KwH om året

Det er, eddermagme ikke meget badevand "man" for for 0,5 Kwh ligegyldigt om det er en VVB eller en gennemstrøms vandvarmer.
Løseligt kræver det 8/10Kw +/- at holde en bruser løbende, så går der ikke mange minutter med at brænde 0,5 KwH af.

Desuden er der jo så også vendvarmermarens forbrug at tage med i betragtningerne. For at levere så stor effekt kræves en fornuftig sikring, både i gruppen og som forsikring, så af ren interesse for denne "påstand"

Har du en mærkeplade/datablad vi må se?

John Doe:

--- Citat fra: 383CI efter Feb 16, 2019, 06:27 ---Jeg er godt nok elektriker og lidt mere men ikke potentiel partner.

Når det så er sagt undre det mig hvordan "man" kan mene at 200KwH er nok ti len voksens forbrug af badevand.