Forfatter Emne: Brugt pillemagasin m.m.  (Læst 1307 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Ebbe Clemens Pedersen

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 10
  • Respekt optjent: +0/-0
Brugt pillemagasin m.m.
« Dato: Jul 25, 2019, 14:39 »
Jeg har etableret et underjordisk pillemagasin ved hjælp af en "foderpillesilo" til ca 1,5 t piller. Det er en dobbeltvægget glasfibertank, som nu står 2,6 m nede i jorden med påfyldningslugen i flisehøjde. Den er gravet ned ved siden af fyrrummet og isoleret. Det kører rigtig godt og jeg fik et varmt hobbyrum.
Den gamle pillesæk er en Steinicke 2,3t sæk i kraftigt stativ med metalkegle i bunden til at hente pillerne fra. Den gamle snegl på 2,7m med motor og div. smelteslanger samt en 10 år gammel brænder (som slår sikringerne) medfølger.
Er der et frisk bud ?

Offline Kattemad87

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 6
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Brugt pillemagasin m.m.
« Svar #1 Dato: Jul 26, 2019, 00:00 »
El tænder der bruger mega maget strøm på at varme jern op måske ??? eller pille snegls morter der bliver pisse varm af at hive piller op af jorden ???
jeg vil også havde piller i jorden nice ide

Offline Ebbe Clemens Pedersen

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 10
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Brugt pillemagasin m.m.
« Svar #2 Dato: Jul 26, 2019, 08:17 »
Hej

Du er velkommen til at komme forbi Tisvildeleje og se min løsning.

Det er meget let at fylde piller på de par gange om året det skal gøres. Det er den største gevinst udover det "gratis" hobbyrum der kom ud af nedgravningen.

Ring evt. i forvejen på 20 29 09 00

mvh
Ebbe

Offline Kattemad87

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 6
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Brugt pillemagasin m.m.
« Svar #3 Dato: Jul 26, 2019, 23:59 »
Der sker lumske ting i den slags hoppy rum det væld en slags morderne standdart for mændenes tobak rum eller noget
det kan også være plæser på brænder der er fyldt med lort og kæmper efter luft ?? eller termostat sikrings kæde der er lukket jeg har mange dumme ider kan du høre