Forfatter Emne: Fyr går ud, alarm ingen brændsel  (Læst 6689 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1412
  • Respekt optjent: +54/-287
Sv: Fyr går ud, alarm ingen brændsel
« Svar #15 Dato: Jan 20, 2020, 15:59 »


Gearmotor bør skiftes  :)

Hvis det havde været McD havde det vist heddet "OpSalg" Skal det være en stor menu?


Det var kondensatoren, som var defekt.

Billigere end ny motor.

Ja det var da godt du ikke fik købt stumper ind i vildskab.
« Senest Redigeret: Jan 20, 2020, 16:02 af 383CI »
Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 120 vakkumrør, 300L  193/45 grader. Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Mangler du alternativ til den alt for dyre Denso lampda sensor, og / eller vil være med til at teste et alternativ så skriv privat.

Offline Frank Chr.

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1344
  • Respekt optjent: +32/-3
Sv: Fyr går ud, alarm ingen brændsel
« Svar #16 Dato: Jan 20, 2020, 19:40 »
Nu var årsagen tilsyneladende kondensatoren, men jeg har osse oplevet det samme fænomen med ustabil forbrænding pga. meget lange hårde træpiller der periodevis blokkerede både ind- og udløb på ekstern snegl.  :)

Offline Skrot1

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 689
  • Respekt optjent: +29/-25
Sv: Fyr går ud, alarm ingen brændsel
« Svar #17 Dato: Jan 20, 2020, 20:53 »
Nu skrev trådstarter jo han havde skiftet kondensator, så bar det jo nærliggende at konkludere det var en ny gearmotor der skulle skiftes.... men nogle er jo så bagkloge det gør helt ondt
Woody 10 kw.V10, BS1016 kedel,  U-herd, trækstabilisator,  med iltstyring og kompressorrens, version 10.525, 130. mm. stålskorsten. 6 mm piller . https://stokercloud.dk/v3/#/65018/main-page

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1412
  • Respekt optjent: +54/-287
Sv: Fyr går ud, alarm ingen brændsel
« Svar #18 Dato: Jan 20, 2020, 21:00 »
men nogle er jo så bagkloge det gør helt ondt

Nogle er også så skarpe at de læser hvad der ikke bliver skrevet og igen må jeg minde dig om du bare kan undlade at læse de indlæg der står "383CI" udfor.
Det må kræve et minimum af intelligens, men jeg er uden forventning, men prøv igen


Det er KUN 3 tal og 2 bogstaver der gør det du lovede at se bort fra, over. De står sådan her "383CI" TRE OTTE TRE C I

Det lovede og svor du for længe siden, til gælde for alle tænker jeg, men det kniber sgu gevaldigt med at indfri det løfte.
Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 120 vakkumrør, 300L  193/45 grader. Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Mangler du alternativ til den alt for dyre Denso lampda sensor, og / eller vil være med til at teste et alternativ så skriv privat.

Offline Skrot1

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 689
  • Respekt optjent: +29/-25
Sv: Fyr går ud, alarm ingen brændsel
« Svar #19 Dato: Jan 20, 2020, 21:39 »
men nogle er jo så bagkloge det gør helt ondt

Nogle er også så skarpe at de læser hvad der ikke bliver skrevet og igen må jeg minde dig om du bare kan undlade at læse de indlæg der står "383CI" udfor.
Det må kræve et minimum af intelligens, men jeg er uden forventning, men prøv igen


Det er KUN 3 tal og 2 bogstaver der gør det du lovede at se bort fra, over. De står sådan her "383CI" TRE OTTE TRE C I

Det lovede og svor du for længe siden, til gælde for alle tænker jeg, men det kniber sgu gevaldigt med at indfri det løfte.
Du vrøvler, gå i seng;) du er sgu da for mærkelig
Woody 10 kw.V10, BS1016 kedel,  U-herd, trækstabilisator,  med iltstyring og kompressorrens, version 10.525, 130. mm. stålskorsten. 6 mm piller . https://stokercloud.dk/v3/#/65018/main-page