Forfatter Emne: Hvor lang tid er stokercloud gratis  (Læst 7372 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
Hvor lang tid er stokercloud gratis
« Dato: Sep 18, 2013, 16:11 »
Hej ved nogen hvor lang tid stokercloud er gratis har ikke brugt mit et godt stykke tid og nu kan jeg ikke få forbindelse til styringen fra en fjerncomputer og kan i evt skrive et link til hvor jeg kan betale det for nu er det jo snart vinter og vil gerne kunne følge lidt med fra lastbilen da jeg kun sjældent er hjemme
Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret

Offline mbangsoe

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 256
  • Respekt optjent: +4/-1
Sv: Hvor lang tid er stokercloud gratis
« Svar #1 Dato: Sep 18, 2013, 16:48 »
Ingen ved hvor længe StokerCloud forbliver gratis. Men den er ikke blevet til en betalingsservice endnu. Det er ret ustabilt til tider - meget lig dette forum - men det kommer nok op igen på et eller andet tidspunkt.
Scotte 20 kW, chip 6.76, OPOP Blackstar 30
VVB-prioritet *2-vejs*
Trækstabilisator
Smedegaard Simflex 25-60 fast tryk, laveste setting
Opvarmer 400 m2 villa fra 1864 (to plan)
Onlinedata: http://www.holmbangsoe.dk/pillefyr og skyen: http://stokercloud.dk/dev/martinbangsoe.html

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
Sv: Hvor lang tid er stokercloud gratis
« Svar #2 Dato: Sep 18, 2013, 16:56 »
Mit problem er at jeg ikke kan logge på systemet fra computeren i lastbilen den skriver at der ikke er forbindelse til styringen selvom computeren der er koblet til fyret kører som det skal der er fint forbindelse mellem fyret og computeren i køkkenet
Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret

Offline Hedestoker

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 533
  • Respekt optjent: +33/-6
    • Salg af pillefyr og vvs artikler
Sv: Hvor lang tid er stokercloud gratis
« Svar #3 Dato: Sep 18, 2013, 18:38 »
Hej ved nogen hvor lang tid stokercloud er gratis har ikke brugt mit et godt stykke tid og nu kan jeg ikke få forbindelse til styringen fra en fjerncomputer og kan i evt skrive et link til hvor jeg kan betale det for nu er det jo snart vinter og vil gerne kunne følge lidt med fra lastbilen da jeg kun sjældent er hjemme
Der kan bare betales 300,- kr. eller mere på dette kort nr. 9391-0008795423 så er du sikker på at det ikke er det der er galt.... thi
Forhandler af RTB, Scotte, Woody, NBE og VVS artikler.

Opvarmer 500 m² med BlackStar 30 kedel (selvrens), Scotte 30Kw, Version 7.
240 rørs NBE Vaccum solfanger
http://www.stokercloud.dk/dev/hedestoker01.html

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
Sv: Hvor lang tid er stokercloud gratis
« Svar #4 Dato: Sep 18, 2013, 19:55 »
Det er gået iorden af sig selv det er nok bare fordi det ikke er blevet brugt så længe ja ja Allan det er godt med dig  ;) jeg har ikke lige taget beslutningen med den vvb endnu den gamle er jo ikke sprunget i luften endnu  ;D ;D
Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Hvor lang tid er stokercloud gratis
« Svar #5 Dato: Sep 18, 2013, 23:29 »
Hej ved nogen hvor lang tid stokercloud er gratis har ikke brugt mit et godt stykke tid og nu kan jeg ikke få forbindelse til styringen fra en fjerncomputer og kan i evt skrive et link til hvor jeg kan betale det for nu er det jo snart vinter og vil gerne kunne følge lidt med fra lastbilen da jeg kun sjældent er hjemme

Hej Noerskov

Din styring har ikke uploadet data på det tidspunkt du prøvede, det begyndte den med kl. 17.23.55, det forklarer at det virkede for dig senere. Hvorfor den ikke har uploadet er svært at sige. Det kan skyldes mange ting... formentlig har din computer som StokerKontrol kører på ikke haft adgang til nettet, eller Stokerkontrol har været lukket, computeren har været slukket, netforbindelsen har været væk osv. Der er mange muligheder.

StokerCloud har været fuldt funktionsdygtig hele tiden, der har ikke været udfald på den i perioden.

StokerCloud og stokerforum har ikke teknisk noget med hinanden at gøre og kører 2 forskellige steder - stokerforum blev flyttet igår, derfor har der været lidt nedetid på den, men StokerCloud og dens services har været oppe i 68 dage pt. men jeg hører gerne fra jer, hvis i mener den er ustabil, det skal den ikke være. Vi har konstant automatisk overvågning på den, og sætter gerne endnu mere på, hvis det skulle være nødvendigt.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
Sv: Hvor lang tid er stokercloud gratis
« Svar #6 Dato: Sep 19, 2013, 14:24 »
Hej Jens det skal lige siges at det var første gang igår at jeg satte computeren til i flere måneder så det er nok derfor men det har kørt stabilt siden og det gjorde det også inden jeg tog computeren fra  :)
Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret