Tips og Tricks > Ønsker til stoker kontrol

Prøvetid på produktet

(1/2) > >>

Frank_rasmussen:
Jeg har ingen forstand på marketing, og burde derfor sikkert holde mund. Men jeg synes alligevel, at det må være en fordel for både gamle og nye kunder at kunne prøve produktet kortvarigt.

Om der er en let og sikker teknisk mulighed at gøre det på for StokerKontrol, har jeg ikke noget bud på..

BoinkUser:

--- Citat fra: Frank_rasmussen efter Dec 25, 2009, 22:53 ---Jeg har ingen forstand på marketing, og burde derfor sikkert holde mund. Men jeg synes alligevel, at det må være en fordel for både gamle og nye kunder at kunne prøve produktet kortvarigt.

Om der er en let og sikker teknisk mulighed at gøre det på for StokerKontrol, har jeg ikke noget bud på..

--- Afslutning på citat ---

Hej igen

Har tit overvejet det, StokerKontrol understøtter det allerede, og det er teknisk sikkert. Vi udbyder det bare ikke. Problemet er kablet som er en nødvendig del af sættet, har overvejet at låne nogle kabler ud, men det koster alligevel lidt i fragt for låneren.

Men en mulighed er selvfølgelig at tilbyde lånekabler mod betaling af fragt, samt evt. lade folk selv købe/lave kablerne og tage det ekstra support det medfører.

Mvh. Jens

TonniT:
Hej Jens

Hvis du linker til de forskellige montagevejledninger på din eller nbe's side burde det vel ikke give de helt store problemer??

Ej at forglemme alle de supportere der skriver her på siden hver dag ;D

BoinkUser:

--- Citat fra: TonniT efter Jan 17, 2010, 12:37 ---Hej Jens

Hvis du linker til de forskellige montagevejledninger på din eller nbe's side burde det vel ikke give de helt store problemer??

Ej at forglemme alle de supportere der skriver her på siden hver dag ;D

--- Afslutning på citat ---

Hej Tonni

Næeh det har du ret i - det burde ikke give de store problemer. Der er lidt med forhandlerne dog, for hvilken forhandler skal have en del af kagen, når folk så vil opgradere til en fuld version. Alternativt kan man låse prøveversionen så den ikke kan låses op, og så skal de have fat i forhandleren og have en CD.

Mvh. Jens

TonniT:
Hvad med en fuld vers. der kun virker i en begrænset periode.

Hvem, hvad og hvordan... Du sælger den jo også selv???
Nej der er jeg helt ude hvor jeg ikke kan bunde...

Men franks ide kommer vel af weblocks måde at gøre det... (Men hey konkurence er jo også sundt)

Men jeg venter stadig med interface til nogen har opfundet den dybe tallerken så man slipper for pc'en tændt...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version