Tips og Tricks > Ønsker til stoker kontrol

Alarm ved lav pillebeholdning

(1/1)

JMB:
Jeg mangler en funktion så man kan få en SMS/email når pillebeholderen kommer under X antal kg. og X skal man selvfølgelig selv kunne sætte.

Så kan man nå at fylde piller på inden man løber helt tør

Jeg mangler også en funktion, så man enten kan lave en udskrift eller en fil med alle de aktuelle indstillinger/opsætningen af StokerKontrol (feks. til brug ved fejlfinding eller nedbrud, styringsskift ect.)

mvh
JMB

xkfc:
Hej JMB
Det med alamer er vist på vej
http://www.stokerforum.dk/index.php?topic=1019.0

Jeg har selv taget screendump af alle vinduerne i stokerkontrol, indsat dem på en side, og genereret et PDF dokument, temmelig bøvlet, så jeg kan tilslutte mig muligheden for at gemme eller udskrive indstillinger med en enkelt knap.

Det lader til at Jens ikke løber tør for arbejde ;)

MVH. Kenneth

BoinkUser:

--- Citat fra: xkfc efter Jan 06, 2010, 20:20 ---Jeg har selv taget screendump af alle vinduerne i stokerkontrol, indsat dem på en side, og genereret et PDF dokument, temmelig bøvlet, så jeg kan tilslutte mig muligheden for at gemme eller udskrive indstillinger med en enkelt knap.

--- Afslutning på citat ---

Hej Kenneth og Jesper

Nej, det holder vist ikke i 2010 at skulle klippe og klistre manuelt, der skal man kunne gøre den slags automatisk. Har tidligere påbegyndt et rapportmodul som laver en samlet rapport, men bedre er at kunne gemme en opsætning og give den et navn, så kan man altid hente den ind igen.

Det ryger lige på listen også :-)

Mvh. Jens

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version