Forfatter Emne: DK`S billigste Scotte pillefyr!  (Læst 70933 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline levi

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 434
  • Respekt optjent: +37/-7
DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Dato: Dec 28, 2009, 22:17 »
Tilbud udløbet, nyt tilbud kommer medio Feb.
« Senest Redigeret: Jan 26, 2010, 19:37 af levi »

Offline Frank_rasmussen

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 759
  • Respekt optjent: +23/-31
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #1 Dato: Jan 26, 2010, 18:22 »
Ulrik,

Det må da være nok, at du holder dine paranoide fejder på stokerpro (som du jo ejer).

Dine indlæg om emnet her må da betragtes som upassende.
Woody 10 kW (høj sort/rød kedel) (v. 6.85)
140 kvm hus fra 1914 med 1. sal fra 80'erne
Iltstyring, VVB-prioritering og kompressor rens
160 l Metro vandvarmer med elpatron

Offline Frank_rasmussen

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 759
  • Respekt optjent: +23/-31
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #2 Dato: Jan 26, 2010, 18:50 »
Ulrik,

Som forbruger sætter vi os jo normalt ikke meget ind i, hvem der har penge investeret i forskellige forhandlere, grossister, producenter m.m.

Du vil vel derfor næppe nægte, at din interesse for emnet skyldes et nærmest personligt opgør på stokerpro.dk, som førte til oprettelse af fyrrum.dk, hvor Levi er en drivende kraft...

Jeg skal være den første til at indrømme, at det kan være svært at komme over personlige fejder; men man bør vel gøre forsøget..

Men hvis synpunktet er, at man generelt skal passe på med bankoverførsler før varen er levereret, så er jeg da enig.

Woody 10 kW (høj sort/rød kedel) (v. 6.85)
140 kvm hus fra 1914 med 1. sal fra 80'erne
Iltstyring, VVB-prioritering og kompressor rens
160 l Metro vandvarmer med elpatron

Offline levi

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 434
  • Respekt optjent: +37/-7
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #3 Dato: Jan 26, 2010, 19:19 »
Det lyder spændende :)
Hvem er de 4 andre?


RETTELSE!!
Hvis nogen skulle undre sig over ovenstående spørgsmål, så blev det altså stillet EFTER denne besked at Levi's blev slettet:


Man kan så bare undre sig over at han har slettet den  ???

Har du nogen forklaring på det Levi? og hvem de 4 andre i A/S foretagendet er?

Jeg slettede mit svar fordi jeg ikke mente du fortjente et sådant.

Du fortsætter med at skrive til mig, selvom du ved jeg ikke gider spilde min tid på dig, og det er sådan set stadig min holdning, - derfor vil jeg ikke besvare dit spørgsmål, da ejerforhold etc. er sagen fuldstændig uvedkommende, og noget som slet ikke vedkommer dig!.

Hvis der skulle være en kunde der vil kende ejerforholdene, så skal kunden nok blive oplyst herom, - dog kan jeg sige jeg er ADM. Direktør, og det burde være nok information. - Kender du måske ejerforhold i din lokale brugs ?

Jeg vil dog gerne oplyse, at ingen af de firmaer du omtaler, har noget som helst med Dansk Vvs-center A/S at gøre overhovedet.

Jeg vil også gerne oplyse, at vi får forhandlingen af alle NBE produkter (Scotte), Benekov kornstoker fra Liagro, og Atmos kedler, - derudover har vi indgået aftale med Lamborghini om forhandling af deres produkter.

Derudover er det korrekt at energimontage.dk og Dansk Vvs-center A/S pr. 1/1 - 2010 blev sammenlagt.

Forøvrigt kan jeg oplyse at dette tilbud stoppede igår aftes, der kommer et nyt tilbud i Februar :)
« Senest Redigeret: Jan 26, 2010, 19:47 af levi »

Offline levi

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 434
  • Respekt optjent: +37/-7
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #4 Dato: Jan 26, 2010, 20:26 »
Levi,

Først vil jeg sige dig tak fordi du slettede den del af dit indlæg som nok lige var personligt nok :)

Du vil ikke fortælle hvordan ejerforholdene er. Det betyder blot at du stadig skjuler noget. Nøjagtigt som du har gjort lige fra starten med energimontage.dk og fyrrum.dk
Det er en skam at du vælger at starte noget nyt op på sådan en fordækt måde.
Det er ikke troværdigt, nøjagtigt som dengang du bildte folk ind at KL stokeren var godkendt og måtte sælges i DK.

Og det er så her historien om Rosendahl VVS kommer ind i billedet...

Held og lykke til dig og dine hemmelige samarbejdspartnere   ;)

Jeg har intet skjult mht. fyrrum.dk og energimontage.dk - de 2 ting har intet med hinanden at gøre - det er kun dig og HS der mener der er en sammenhæng, og det kan jeg kun grine lidt af :)

KL-stokeren ER godkendt, og MÅ sælges i Danmark, men det kan vvs-eksperten sikkert oplyse dig meget mere om, jeg udtaler mig ikke på deres vegne, da jeg har opsagt mit ansættelsesforhold.

Hemmelige samarbejdspartnere ?, nej det er de såmænd ikke, - men hvorfor mener du, at du fortjener at vide hvem de er ? - det er dig fuldstændig uvedkommende hvem der har investeret i mit firma.

Jeg håber da virkelig ikke du sidder og sammenligner mig med Rosendal ?, er det virkelig det du sidder siger ?

Hvis det her havde været dit forum Ulrik, så skrev jeg gerne på en helt anden måde, og i en hel anden tone, - men da du tilsyneladende absolut vil det her intrigante fnidder fnadder på alle andre fora end dit eget, så må jeg melde fra, og have respekt for dette forums ledelse, - og holde mig besindig.

Jeg er sikker på at dem der følger med i denne tråd ryster på hovedet, over at du ENDNU engang er gået over stregen, og tilsyneladende ikke kender dine egne begrænsninger.

Offline levi

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 434
  • Respekt optjent: +37/-7
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #5 Dato: Jan 26, 2010, 20:47 »
Levi,

Hvordan jeg ser på dig er irrelevant. Jeg ønsker blot at brugerne får en chance for at se hvem de handler med.
Jeg tror det lønner sig at spille med åbne kort...

Ryster på hovedet? Jeg kan kun glæde mig over at jeg fik en lille bekendelse ud af dig: http://www.fyrrum.dk/viewtopic.php?f=7&t=667
Når jeg gør nogle ting, så gør jeg det ikke for at please de tilskuere der end måtte være.
Denne gang var det for at få en bedre gennemsmuelighed med det du foretager dig, og det har jeg fået - men kun delvist.
Du spiller med fordækte kort, gemmer dig bag vendinger som at man skal fortjene at vide tingene, eller at det slet ikke kommer andre ved.

Men som sagt, jeg fik hvad jeg kom efter. Tak for det.
Ikke fordi jeg ikke gider snakke med dig Levi, men jeg hopper fra her.

Tja det kan godt være du mener du har gjort noget godt, men du har ikke tænkt den tanke at grunden til at intet var oplyst, var af den simple grund at firmaet den dag i dag stadig ikke er åbnet ?

Hvorfor søren skulle det være en hemmelighed, det skal sku da reklameres så meget som muligt når vi åbner dørene op til danmarks bedste priser på Scotte :)

Jeg er ikke enig i at jeg gemmer ting, tværtimod, - der er ting man oplyser, og ting man ikke oplyser, - og jeg mener virkelig ikke det vedkommer dig hvad ejerforholdene i mit firma er - basta!.

De ting du mener jeg gemmer mht. fyrrum.dk og energimontage.dk, - er ting der udelukkende foregår i dit hoved, og kun der, - ikke i den virkelige verden, - desværre  ;D
« Senest Redigeret: Jan 26, 2010, 20:48 af levi »

Offline MHES

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7385
  • Respekt optjent: +470/-56
  • Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar
    • MHES
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #6 Dato: Jan 26, 2010, 20:48 »
Hej Levi og Ulrik,

Jeg skal ikke blande mig i jeres mellemværende, men opfordre jer til at slås et andet sted end her hvor "hjælp mellem venner" er i hovedsædet  ;)

Og så lige en opfordring:
Når I nu begge to gerne vil spille med åbne kort, hvad så med at give jer til kende i jeres profil.
Ejer af firma xxxx, ejer af stokerpro osv.

Det kan andre finde ud af, så ved vi at vi har med f.eks. EnergiBornholm, Hedestoker osv. at gøre.

Hilsen
Michael
Styring nr. 47387 RTB på Android tablet
Opvarmer ca. 270 m2
RTB 10 kW v13.xxxx med VVB-styring og udvidelsesprint.
Årsforbrug 4,5 - 5 ton.
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/mhes_rtb10/main-page
Hjemmeside www.mhes.dk
"How to do" videoer http://mhes.dk/hjem-2/videoer.html

Offline levi

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 434
  • Respekt optjent: +37/-7
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #7 Dato: Jan 26, 2010, 20:58 »
Hej Levi og Ulrik,

Jeg skal ikke blande mig i jeres mellemværende, men opfordre jer til at slås et andet sted end her hvor "hjælp mellem venner" er i hovedsædet  ;)

Og så lige en opfordring:
Når I nu begge to gerne vil spille med åbne kort, hvad så med at give jer til kende i jeres profil.
Ejer af firma xxxx, ejer af stokerpro osv.

Det kan andre finde ud af, så ved vi at vi har med f.eks. EnergiBornholm, Hedestoker osv. at gøre.

Hilsen
Michael

Hej Michael, jeg er helt enig, - og jeg undskylder denne tråd, - som jeg er helt enig i aldrig skulle have været herinde, - det var ikke mit ønske.

Jeg får rettet min signatur med det samme!

Offline MHES

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7385
  • Respekt optjent: +470/-56
  • Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar
    • MHES
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #8 Dato: Jan 26, 2010, 21:28 »
Hej Levi,

Super, så er det på plads, alle ved hvem du er og hvad du laver  ;)

Hilsen
Michael

PS. Og så er der jo også lidt reklameværdi i det  :D :D

Hej Levi og Ulrik,

Jeg skal ikke blande mig i jeres mellemværende, men opfordre jer til at slås et andet sted end her hvor "hjælp mellem venner" er i hovedsædet  ;)

Og så lige en opfordring:
Når I nu begge to gerne vil spille med åbne kort, hvad så med at give jer til kende i jeres profil.
Ejer af firma xxxx, ejer af stokerpro osv.

Det kan andre finde ud af, så ved vi at vi har med f.eks. EnergiBornholm, Hedestoker osv. at gøre.

Hilsen
Michael

Hej Michael, jeg er helt enig, - og jeg undskylder denne tråd, - som jeg er helt enig i aldrig skulle have været herinde, - det var ikke mit ønske.

Jeg får rettet min signatur med det samme!
« Senest Redigeret: Jan 26, 2010, 21:29 af MHES »
Styring nr. 47387 RTB på Android tablet
Opvarmer ca. 270 m2
RTB 10 kW v13.xxxx med VVB-styring og udvidelsesprint.
Årsforbrug 4,5 - 5 ton.
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/mhes_rtb10/main-page
Hjemmeside www.mhes.dk
"How to do" videoer http://mhes.dk/hjem-2/videoer.html

Offline MHES

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7385
  • Respekt optjent: +470/-56
  • Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar
    • MHES
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #9 Dato: Jan 26, 2010, 21:35 »
Hej Ulrik,

Jamen jeg synes da at du, ligesom Levi, skal skrive i din signatur hvor du har din oprindelse.
Hvis du er selvsamme Ulrik som vi ser på stokerpro.dk, så skriv det dog i profilen.

Dine indlæg her på sitet vil have væsentligt større vægt hvis du spiller med åbne kort  ;)

Hilsen
Michael

Michael,

Jeg ser intet "mellemværende". Men en diskussion der fører til oplysning.

Og jeg spiller da gerne med åbne kort, men må beklage, jeg ejer ikke stoker pro.
Skal der andre ting i signaturen, så sig bare til, så skal de også komme det :)
Styring nr. 47387 RTB på Android tablet
Opvarmer ca. 270 m2
RTB 10 kW v13.xxxx med VVB-styring og udvidelsesprint.
Årsforbrug 4,5 - 5 ton.
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/mhes_rtb10/main-page
Hjemmeside www.mhes.dk
"How to do" videoer http://mhes.dk/hjem-2/videoer.html

Offline Nix Pille

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 21
  • Respekt optjent: +1/-0
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #10 Dato: Jan 26, 2010, 22:00 »
Hej Ulrik,

Jamen jeg synes da at du, ligesom Levi, skal skrive i din signatur hvor du har din oprindelse.
Hvis du er selvsamme Ulrik som vi ser på stokerpro.dk, så skriv det dog i profilen.

Dine indlæg her på sitet vil have væsentligt større vægt hvis du spiller med åbne kort  ;)

Hilsen
Michael

Michael,

Jeg ser intet "mellemværende". Men en diskussion der fører til oplysning.

Og jeg spiller da gerne med åbne kort, men må beklage, jeg ejer ikke stoker pro.
Skal der andre ting i signaturen, så sig bare til, så skal de også komme det :)

Hej Michael ..
Problemet med tilhørsforhold Levi vvs og Ulrik ???? er slet ikke det det handler om...
Problemet er helt enkelt, at Ulrik ikke tåler synet af fyrrum.dk......
Så enkelt kan det siges....

Tilhørsforhold skal øvre myndigheder nok tage sig af......

Spørgsmålet kunne jo være, hvorfor tager Ulrik ikke tørnen her i relevant forrum????
Nix Pille... ( Troldmand )

Offline MHES

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7385
  • Respekt optjent: +470/-56
  • Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar
    • MHES
Sv: DK`S billigste Scotte pillefyr!
« Svar #11 Dato: Jan 27, 2010, 20:23 »
Hej Ulrik,

Jamen det var da udemærket  :)
...og jeg er sikker på at det ikke gjorde ondt  ;)

Hilsen
Michael

Michael,

Så er signatur på plads :) 
Styring nr. 47387 RTB på Android tablet
Opvarmer ca. 270 m2
RTB 10 kW v13.xxxx med VVB-styring og udvidelsesprint.
Årsforbrug 4,5 - 5 ton.
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/mhes_rtb10/main-page
Hjemmeside www.mhes.dk
"How to do" videoer http://mhes.dk/hjem-2/videoer.html