At styringen udsender en WIFI SSID der hedder noget med "ESP" tyder desværre ikke godt.
Det er det SSID som, groft sagt, den chip der styre netværksdelen sender ud, hvis ikke den har en "anden opsætning" Altså en standard netværksopsætning, uanset om enheden sidder i et fyr eller i en anden enhed, en gulvvarmestyring f.eks.
Det netværk kan du ikke umiddelbart komme i kontakt med, uden de koder der er på det og de er sikkert ikke de samme som til fyret.
Det ville sikkert heller ikke være brugbart, da det jo igen er fordi der mangler noget opsætning af fyret/styringen
Heller ikke selvom tablettet står oven på fyret, eller du står med 2 forskellige sko, det betyder helt det samme i forhold til fejlen.
Det et en slags "fall back" sikring der gør at processoren, netværk og styringen ikke bliver helt ukontakbar.
Igen, groft sagt.
Den opsætning der gør at den hedder "RTBxxx" f.eks. mangler, tyder det på.
Det tyder så, igen, på at et eller andet er gået galt under opdateringen. Processen med at opdaterer app og fyrets styring hænger sammen.
Sådan er det i hvert fald med de ESP enheder jeg roder, koder og leger lidt med.
Umiddelbart er mit bedste bud at forsøge at resette styringen i fyret til "default" og installere nyeste app version på tabletten og starte helt forfra.
Der sidder vist en knap til det, ellers må du i manualerne.
Alternativt, og hvis styringen er kontaktbar via stokercloud kunne du prøve at indlæse en backup derfra og se om det hjælper, det kunne jeg dog godt tvivle på.