Snik Snak > Ordret er frit.

Opstart af pumpe

(1/1)

anneXXXX:
Hej,
jeg er "kommet til at ændre årstallet til 2024 hvorefter alt gik i stå. Jeg har fået gang i fyret men der er stadig ikke varme i huset og tror det er pumpen der skal startes idet fyret genstarter hele tiden.

Hvordan får jeg startet pumpen. Fyret er i drift, jeg kan se i styring af pumpe står til L5. Men når jeg går ind under pumpe, har jeg ikke en linje, hvor jeg kan vælge at starte pumpen. Hvordan får jeg den frem.

Jeg kan kun se de to linjer, hvor der står start temperatur og sluttemperatur.

michael f:

--- Citat fra: anneXXXX efter Dec 06, 2023, 06:06 ---Hej,
jeg er "kommet til at ændre årstallet til 2024 hvorefter alt gik i stå. Jeg har fået gang i fyret men der er stadig ikke varme i huset og tror det er pumpen der skal startes idet fyret genstarter hele tiden.

Hvordan får jeg startet pumpen. Fyret er i drift, jeg kan se i styring af pumpe står til L5. Men når jeg går ind under pumpe, har jeg ikke en linje, hvor jeg kan vælge at starte pumpen. Hvordan får jeg den frem.

Jeg kan kun se de to linjer, hvor der står start temperatur og sluttemperatur.

--- Afslutning på citat ---

Opdater styring enten i menu download eller her : https://www.nbe.dk/program-download/

Gå ind i menu 19 og vælg teknikindstilling JA for at få alle dele i menuerne vist  :)

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version