Tips og Tricks > Excel regneark

Program til registrering af forbrug

(1/7) > >>

Sparemanden:
Hej Forum, ville blot fortælle at jeg har udviklet et program, til registrering af forbrug, det er nu tilrettet så i kan bruge det til jeres forbrug.

Programmet er ganske gratis, men må ikke ændres. Det kan hentes her: http://www.spar-varme.dk

Jeg ville gerne hvis i kommer med kommentarer eller ønsker til dette program, og også gerne hvis i vil dele det på Facebook.

Årsagen til at jeg har udviklet programmet, er, at mange har spurgt efter et program der lignede det gamle NESASPAR, og med lidt møjsomhed, er det lykkedes.

NK:
hej
ser spændende ud.
Har lige downloaded versionen med DB, udpakket i C:\energi\ og startet op. Da jeg skulle tillade makroer kommer der et nyt vindue:
Microsoft Visual Basic:
Compile error in hidden module:ThiWorkBook
og jeg kan vælge ok eller hjælp.
betyder det noget eller hvad?


EDIT: det sker så i alle tilgængelige knapper, at hvis jeg trykker ser jeg oven stående besked. Køre på Windows 7 Ultimate.
Hvis jeg vælger hjælp får jeg denne besked:

 Compile error in hidden module: <module name> A protected  can't be displayed. This error has the following cause and solution:
 
* There is a compilation error in the code of the specified module, but it can't be displayed because the  is protected. Unprotect the project, and then run the code again to view the error.

Sparemanden:
Hej igen Max, sådan som jeg ser det, lader det til jeg skal online på din maskine, kan vi finde ud af det?

Fang mig via hjemmesiden. (der er min mail).

EDIT:

Der mangler nogle "referencer" i VBA, det er dem jeg skal have sat op.

EDIT: (2)

Når du installerer office pakken, skal du sørge for at vælge "kør alt fra denne computer" så opstår problemet ikke det er specielt Access der laver den "bøf".
Håber det løser dit  problem

Sparemanden:
Så er der en opdatering, læs venligst dokumentation.  :)

Sparemanden:
Så er der en ny udgave, med diverse småfejl rettet. endvidere er der mulighed for at vælge sprog. Du kan vælge mellem Dansk, Engelsk og Svensk.

Now there is a new version aviable, now with support for Danish, Englist and Swedish.

Sedan finns det en ny upplaga, med olika mindre fel korrigeras. Dessutom är det möjligt att välja ett språk. Du kan välja mellan engelska, danska och svenska.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version