Forfatter Emne: Stokerkontrol vil ikke åbne  (Læst 4500 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pob

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 8
  • Respekt optjent: +0/-0
Stokerkontrol vil ikke åbne
« Dato: Apr 16, 2012, 17:10 »
Hej
Min stokerkontrol vil ikke starte bliver ved med at melde "stokerkontrol er allerede startet" selv om jeg har genstartet min PC flere gange og der ikke kørre noget program. Det er nok fordig jeg i gård fik den startet 2 gange samtidig der må være en information jeg kan slette.
Scotte Blackstar 10 KW, Kompressor rens
VVB prioritering, Flow måler
Trækstabilisator, Iltstyring
Stokerkontrol v3.2

Offline Lund-Lemvig

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 634
  • Respekt optjent: +8/-0
Sv: Stokerkontrol vil ikke åbne
« Svar #1 Dato: Apr 16, 2012, 17:51 »
Hej
Min stokerkontrol vil ikke starte bliver ved med at melde "stokerkontrol er allerede startet" selv om jeg har genstartet min PC flere gange og der ikke kørre noget program. Det er nok fordig jeg i gård fik den startet 2 gange samtidig der må være en information jeg kan slette.

Prøv at genstart maskinen eller kvæl alt i joblisten der har med stokerkontrol at gøre forudsat det er en win maskine
Biomax 16 fyrbøder

Offline pob

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 8
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Stokerkontrol vil ikke åbne
« Svar #2 Dato: Apr 16, 2012, 18:04 »
Det har jeg prøvet flere gange det hjælper ikke der kører 99 processer jeg kan ikke se om der er nogle af dem der tilhører stokerkontrol
Scotte Blackstar 10 KW, Kompressor rens
VVB prioritering, Flow måler
Trækstabilisator, Iltstyring
Stokerkontrol v3.2

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Stokerkontrol vil ikke åbne
« Svar #3 Dato: Apr 16, 2012, 20:31 »
Det har jeg prøvet flere gange det hjælper ikke der kører 99 processer jeg kan ikke se om der er nogle af dem der tilhører stokerkontrol

Hej Pob

Processen hedder "javaw". Men hvis du har genstartet computeren finder du den nok ikke.

Der er nok kun ét at gøre. Afinstaller StokerKontrol, installer det igen men vælg en anden mappe end du plejer f.eks. c:\programmer\stokerkontrol3 eller noget andet.

Så kører det for dig igen.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline pob

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 8
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Stokerkontrol vil ikke åbne
« Svar #4 Dato: Apr 17, 2012, 19:41 »
Hej så virker stokerkontrol igen jeg afinstalleret stokerkontrol slettede mappen stokerkontrol og geninstallerede stokerkontrol der var store problemer med at finde den rette com port måtte deaktivere com 8 og 9 da programmet hele tiden frøs på com8 og fyret er på com7
Scotte Blackstar 10 KW, Kompressor rens
VVB prioritering, Flow måler
Trækstabilisator, Iltstyring
Stokerkontrol v3.2