Forfatter Emne: Nulstil diagram  (Læst 3260 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline peterfarsinsen

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 9
  • Respekt optjent: +0/-0
Nulstil diagram
« Dato: Apr 28, 2012, 20:06 »
Hej

Det er på en eller anden måde lykkedes mig at få valgt et andet diagram end standarddiagrammet, og nu har jeg ingen knapper på diagrammet (wtf?!).

Jeg har rodet lidt rundt i bibliotekerne (bruger linux-versionen), og har ikke rigtig kunnet finde noget der lugter af konfigurationsfil. Hvordan nulstiller/gendanner jeg diagrammet til standard?
Woody 10kW, Blackstar kedel.

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Nulstil diagram
« Svar #1 Dato: Apr 28, 2012, 20:13 »
Hej

Det er på en eller anden måde lykkedes mig at få valgt et andet diagram end standarddiagrammet, og nu har jeg ingen knapper på diagrammet (wtf?!).

Jeg har rodet lidt rundt i bibliotekerne (bruger linux-versionen), og har ikke rigtig kunnet finde noget der lugter af konfigurationsfil. Hvordan nulstiller/gendanner jeg diagrammet til standard?

Hej Peter

Kopier dette bibliotek ind igen fra installationsfilerne:
stokerkontrolhome/systems/type1

Ellers kopier indholdet fra en af de andre biblioteker f.eks. Skin 1 - Classic ind i type1.

Så kører det igen.

Det er en kendt fejl som er rettet i nyeste udgave.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline peterfarsinsen

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 9
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Nulstil diagram
« Svar #2 Dato: Apr 28, 2012, 22:33 »
Hej

Det er på en eller anden måde lykkedes mig at få valgt et andet diagram end standarddiagrammet, og nu har jeg ingen knapper på diagrammet (wtf?!).

Jeg har rodet lidt rundt i bibliotekerne (bruger linux-versionen), og har ikke rigtig kunnet finde noget der lugter af konfigurationsfil. Hvordan nulstiller/gendanner jeg diagrammet til standard?

Hej Peter

Kopier dette bibliotek ind igen fra installationsfilerne:
stokerkontrolhome/systems/type1

Ellers kopier indholdet fra en af de andre biblioteker f.eks. Skin 1 - Classic ind i type1.

Så kører det igen.

Det er en kendt fejl som er rettet i nyeste udgave.

Mvh. Jens

Super!

Det løste problemet.

Tak for hjælpen.
Woody 10kW, Blackstar kedel.