Forfatter Emne: Flytte Stokerkontrol til ny computer  (Læst 3710 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lund-Lemvig

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 634
  • Respekt optjent: +8/-0
Flytte Stokerkontrol til ny computer
« Dato: Sep 09, 2012, 08:44 »
Hvordan gør man det mest smertefrit med alle indstillinger, key mm?
Biomax 16 fyrbøder

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Flytte Stokerkontrol til ny computer
« Svar #1 Dato: Sep 09, 2012, 13:31 »
Hvordan gør man det mest smertefrit med alle indstillinger, key mm?

Hej

Fra http://stokerkontrol.dk/index.php?page=faq&lang=dk

Kan jeg tage en sikkerhedskopi af min opsætning og data?
Ja, hvis det antages at du har installeret i c:\programmer\stokerkontrol skal du stoppe Stoker Kontrol og kopiere mappen c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr til et sikkert sted. Hvis du vil gendanne din sikkerhedskopi stopper du blot StokerKontol, sletter mappen c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr og kopiere sikkerhedskopien ind istedet. WINDOWS VISTA: Her skal du kopiere to mapper, først skal du kopiere c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr til en sikkerhedskopi, herefter kopierer du c:\brugere\\appdata\local\VirtualStore\programmer\StokerKontrol\pillefyr til samme mappe. Du har nu en komplet kopi. For at gendanne kopierer du blot din sikkerhedskopi af mappen pillefyr, som indeholder begge kataloger til c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr. Husk at stoppe StokerKontrol først.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Lund-Lemvig

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 634
  • Respekt optjent: +8/-0
Sv: Flytte Stokerkontrol til ny computer
« Svar #2 Dato: Sep 09, 2012, 18:18 »
Hvordan gør man det mest smertefrit med alle indstillinger, key mm?

Hej

Fra http://stokerkontrol.dk/index.php?page=faq&lang=dk

Kan jeg tage en sikkerhedskopi af min opsætning og data?
Ja, hvis det antages at du har installeret i c:\programmer\stokerkontrol skal du stoppe Stoker Kontrol og kopiere mappen c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr til et sikkert sted. Hvis du vil gendanne din sikkerhedskopi stopper du blot StokerKontol, sletter mappen c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr og kopiere sikkerhedskopien ind istedet. WINDOWS VISTA: Her skal du kopiere to mapper, først skal du kopiere c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr til en sikkerhedskopi, herefter kopierer du c:\brugere\\appdata\local\VirtualStore\programmer\StokerKontrol\pillefyr til samme mappe. Du har nu en komplet kopi. For at gendanne kopierer du blot din sikkerhedskopi af mappen pillefyr, som indeholder begge kataloger til c:\programmer\stokerkontrol\pillefyr. Husk at stoppe StokerKontrol først.

Mvh. Jens

Der var den jo, mange tak.
Biomax 16 fyrbøder