Forfatter Emne: Version 10.030 meget meget ustabil  (Læst 3709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline from

  • Beta tester
  • Guru
  • *
  • Indlæg: 75
  • Respekt optjent: +5/-0
    • Mit woody fyr
Version 10.030 meget meget ustabil
« Dato: Feb 25, 2013, 21:46 »
Hejsa

Jeg har opdateret min styring til Version 10.030 i dag og selve opdatering gik fint.

Men da jeg ville bladre rundt i menuerne gik det galt, hvis jeg trykker på "System" så kommer styringen med en"exeption" fejl, de andre menupunkter kan jeg godt komme ind i, men efter 10- 20 sekunder kommer styringen igen med en fejl, hvor efter styringen genstarter.

Hvis jeg lader styringen være i fred, så er styringen tilsyneladende stabil nok.

Jeg har også opdaget at min styring er kuldskær, normalt har døren mellem mit fyrrum og garage stået åben, for at overskudsvarmen kan holde garagen frostfri, derfor er der i perioder kun 2-3 grader i fyrrummet. Før version 10.029 genstartede styringen tit, efter 029 kom den med "stik afmonteret". I forbindelse  med montering af nogle ekstra følere, havde jeg afmonteret endegavlene på styringen - hvorefter styringen begyndte at melde "stikafmonteret" hver 2-3 minut. Det fik mig til at tænke på om temperaturen på printet, havde noget med ustabiliteten at gøre - og ganske rigtigt, efter jeg er begyndt at holde døren til fyrrummet lukket, så temperaturen er steget til ca 8 grader, har styring været helt stabil.

Jeg ved ikke om det er en generel fejl, eller jeg bare har fået en med en dårlig lodning ?
Mvh
Morten