Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.
Hej Michael hvad tid skal jeg være hos skattemus/Torben lørdag d 31 Hilsen Bjarne
Hej Bjarne,07:20 - 07:30 Jeg regner med at køre fra Sorø kl. 07:00, og det tager vel ca. 20 minutter til Torben.HilsenMichaelCitat fra: Bjarne Larsen efter Aug 22, 2013, 10:31 Hej Michael hvad tid skal jeg være hos skattemus/Torben lørdag d 31 Hilsen Bjarne
Citat fra: MHES efter Aug 22, 2013, 17:02 Hej Bjarne,07:20 - 07:30 Jeg regner med at køre fra Sorø kl. 07:00, og det tager vel ca. 20 minutter til Torben.HilsenMichaelCitat fra: Bjarne Larsen efter Aug 22, 2013, 10:31 Hej Michael hvad tid skal jeg være hos skattemus/Torben lørdag d 31 Hilsen BjarneMichael : du husker lige at smide en adresse til mig så fruen ved hvor hun skal smide mig af henne
Hej Michael.Hvis Bjarne tager din sidste plads vil jeg gerne skrive mig på som reserve så hvis der er en der hopper fra. Hvis Bjarne ikke tager den vil jeg meget gerne.Go AftenHilsen Jesper
Hej Jesper,Jeg vil ikke sige desværre, men alle melder positivt tilbage, så der er ingen plads HilsenMichaelCitat fra: Jesh efter Aug 13, 2013, 18:04 Hej Michael.Hvis Bjarne tager din sidste plads vil jeg gerne skrive mig på som reserve så hvis der er en der hopper fra. Hvis Bjarne ikke tager den vil jeg meget gerne.Go AftenHilsen Jesper