Forfatter Emne: Ny Vrå Bioenergi / Netpellets ADVARSEL  (Læst 7638 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kme

  • Beta tester
  • Guru
  • *
  • Indlæg: 95
  • Respekt optjent: +5/-1
  • http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=kme
Ny Vrå Bioenergi / Netpellets ADVARSEL
« Dato: Okt 09, 2013, 13:02 »
Jeg har de senere år taget et helt læs piller hjem fra det store udland og ville egentlig gøre det igen i år, men leverandøren havde transportproblemer så der ville gå 3-4 uger inden et læs kunne bekræftes. Så jeg kiggede mig om i nærområdet for at finde en lokal leverandør. Valget faldt på Ny Vrå Bioenergi med hjemmesiden Netpellets.dk - det gør jeg så ikke igen kan jeg allerede nu røbe.

Jeg kørte med traileren op til Ny Vrå ved Tylstrup og fik med møje og besvær læsset 2 paller på traileren - med så meget baglæs at jeg kun kunne køre 40 km/t hjem. Damen med gaffel trucken kunne ikke placere dem bedre  :-[

Vel hjemme igen kontrollerede jeg prisen der jo skulle være 1,88 pr kg ifølge hjemmesiden (1689kr - 896kr) men hvad hulen jeg havde betalt 3773,16 for 1784 -> 2,10 kr / kg

Jeg har så telefonisk kontaktet Ny Vrå Bioenergi og fået forklaringen at det fremgår af hjemmesiden at priserne kun gælder ved bestilling på hjemmesiden, jo tak det havde jeg godt læst inden jeg valgte at handle der. At prisen afhentet så er højere bliver begrundet med at det er piller de har taget hjem og skal håndtere - pillerne på hjemmesiden bliver ikke håndteret af Ny Vrå kun formidlet...........i mine øre en MEGET dårlig forklaring.

At prisen er forskellig leveret og afhentet er der ikke noget nyt i men at de afhentet er DYRERE end angivet på hjemmesiden har jeg dog aldrig oplevet før - og kommer heller ikke til at opleve det hos Ny Vrå igen.  >:(

Karsten Mentz