Forfatter Emne: Energi7  (Læst 4467 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline John H

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 1
  • Respekt optjent: +0/-0
Energi7
« Dato: Jan 04, 2014, 13:34 »
En lidelseshistorie .....
Vi skulle for 3. gang bestille et helt træk LAVA træpiller hos Energi 7, men blev af Magnus Søgaard overtalt til at købe IKEA træpiller (30 pl,) i stedet. Disse skulle jf. MS være lige så gode om ikke bedre end LAVA.
Dette stolede vi så på.
30 pl. IKEA blev leveret den 100913. Transportfirmaet der leverede oplyste at pillerne var forsinkede grundet tekniske problemer på fabrikken.
Ved prøvefyring af pillerne stoppede fyret efter 3 dage. Det var proppet med slagger. Ved opløsning af IKEA pillerne med vand blev disse til en grød der både lignede og lugtede som tyndsk..
Vi klagede til E7, hvor MS lovede ombytning til LAVA piller, transporten betalt og levering i Oktober 2013.
Herefter gik der over 2 måneder med gentagne tlf. henvendelser, de fleste ubesvarede, og nye løfter der ikke blev overholdt.
I December 2013 kunne E7 pludselig ikke levere LAVA til trods for at de stadig var på deres hjemmeside.
Aftalen blev herefter ombytning til BARLINEK piller mod en merpris på 4000 kr. med transporten betalt.
201213 modtog vi 29 pl. BARLINEK piller og den 211213 blev IKEA pillerne afhentet. De skulle videre til en ny håbefuld kunde i Tårs...
030114 modtog jeg en regning fra E7 på 5261,50 kr., men betalte dem de aftalte 4000 kr.
Vi har forgæves forsøgt at få direktør, Jan Søgaard i tale.
Om vi er skuffede over denne behandling - ja det er jeg. Om jeg vil handle hos E7 igen - ja da, altså den dag hvor jeg ikke kan købe træpiller andre steder.