Forfatter Emne: cirkulationspumpe køre interval,ved slukket fyr (sommer) pellux 100 ??  (Læst 14618 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline louis karlsen

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 1
  • Respekt optjent: +0/-0
                       
                           Hej.
              kan ikke finde ud af når display og fyr er slukket,hvordan cirk.pumpe kan køre interval ifølge brugervejling.jeg skal have tændt for disblay on/of  og hvad så,mere kan jeg ikke få ud af brugervejledning. Håber på lidt hjælp.
                                   
                           venligst louis karlsen  nyk.sj .


 

 
 
                           
                                     
         

Offline PellX21

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 39
  • Respekt optjent: +1/-0
  • GDS og KISS siden jeg blev husejer i 2007 :)
prøv at smid dit spørgsmål i gruppen for Pellux - ikke Pellx - evt på stokerpro
Mvh PellX21 :)

140m2 energirenoveret hus 1947. Gulvvarme stueplan, 1ste sals toilet, 2 radiatorer 1ste sal, 60m2 værksted/fyrrum får spildvarme fra Pellx P21 på Salamander A. Røgvendere, indmuret trækregulator, røggas mellem 120-200 c, 500l topisoleret buffertank m. 6kw elpatron i toppen, tovejsventil og temperaturføler til varmt brugsvand via 110l metro-combi, aut. klima/shunt styring. Mafa-mini silo m. forhøjning/indhold 500l. Cyklon askesuger. 4.5kwp solceller 2012. Brændeovn 2016. Varmeforbrug 3-4 ton træpiller, ca 1 rummeter blandet træ og ca 1500kwh strøm om året.

Offline xkfc

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 4447
  • Respekt optjent: +168/-24
    • mit fyr
                       
                           Hej.
              kan ikke finde ud af når display og fyr er slukket,hvordan cirk.pumpe kan køre interval ifølge brugervejling.jeg skal have tændt for disblay on/of  og hvad så,mere kan jeg ikke få ud af brugervejledning. Håber på lidt hjælp.
                                   
                           venligst louis karlsen  nyk.sj .

Det kan den heller ikke.

Nu ved jeg ikke hvordan pillux styringen er, men man kunne måske indbygge sådan en lille kontakt fra en computer-strømforsyning, så sætte klistermærke på manuel/auto.

Alternativt skal der laves en omskifter ved pumpen, dette kan gøres med en korrespondance afbryder der kan skifte mellem styring og fast strøm.

1. løsning kræver en el kyndig, 2. løsning skal laves af en elektriker.

 

 
 
                           
                                     
       
Hilsen Kenneth
16kw Scotte V7, opop H418 24nov09 Herd: standart; Sommer; BB176, kompressor rens.
94' - 09' twinheat m20 85'
**2stk TRÆKSTABILISATOR** ;-)
200m2 23°/76m2 8-22° 1plan 1922 ca. 6 ton.
metro160combi + metro110combi
http://stokercloud.dk/dev/xkfcv7.html