Forfatter Emne: Display virker ikke  (Læst 1226 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gitte Hansen

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 156
  • Respekt optjent: +2/-1
Display virker ikke
« Dato: Sep 28, 2020, 18:06 »
Godaften i stuen.

Jeg har et problem med displayet på mit ene fyr - det er som om printplade inden under har flyttet sig ned - så jeg faktisk ikke kan tænde mit fyr, ej hellere kan jeg bruge alle de nederste knapper i menuen.

Hvad kan dette skyldes og hvad pokker kan jeg gøre? Skal der virkelig et helt nyt display til eller kan det fixes på en fornuftigt prisklasse?

Offline xkfc

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 4444
  • Respekt optjent: +168/-24
    • mit fyr
Sv: Display virker ikke
« Svar #1 Dato: Sep 28, 2020, 19:14 »
Godaften i stuen.

Jeg har et problem med displayet på mit ene fyr - det er som om printplade inden under har flyttet sig ned - så jeg faktisk ikke kan tænde mit fyr, ej hellere kan jeg bruge alle de nederste knapper i menuen.

Hvad kan dette skyldes og hvad pokker kan jeg gøre? Skal der virkelig et helt nyt display til eller kan det fixes på en fornuftigt prisklasse?

Du skriver ikke hvilken styring du har, så svaret er lidt generelt.. Du kan skille kassen ad og pille kablet til skærmen af og sætte det på igen, og så håbe på det er en løs forbindelse.. Hjælper det ikke er der 3 ting der kan være defekt.. Displayet, kablet eller styreprintet.
Hilsen Kenneth
16kw Scotte V7, opop H418 24nov09 Herd: standart; Sommer; BB176, kompressor rens.
94' - 09' twinheat m20 85'
**2stk TRÆKSTABILISATOR** ;-)
200m2 23°/76m2 8-22° 1plan 1922 ca. 6 ton.
metro160combi + metro110combi
http://stokercloud.dk/dev/xkfcv7.html

Offline Gitte Hansen

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 156
  • Respekt optjent: +2/-1
Sv: Display virker ikke
« Svar #2 Dato: Sep 29, 2020, 05:45 »
Nej for det kan jeg ikke huske, har jo 2, men tak jeg prøver